Ja ja, Steph had vanmiddag een mutsenactie!
Ik was vanochtend even lekker alleen thuis. Dus ik haartjes wassen enz. Op een gegeven moment moest ik dringend bellen. Binnen heb ik geen bereik met mijn mob, dus ik moest naar buiten. Dus ik in mijn badjas, met alleen een onderbroek eronder naar buiten gelopen. Haren nat en geen make-up op. Ik schoonpaps bellen, even stress. Wil ik naar binnen gaan… Geen sleutels!!! En niemand in de buurt die een sleutel heeft, alleen schoonpaps maar die moet een half uur rijden naar ons toe…
Tja en dan sta je dan. Ik in mijn badjas en blote voeten over straat naar de achtertuin gerend. Zit ik daar lekker rustig, gaat het regenen! En dus geen plek om te schuilen! Dus ik weer naar de voortuin gerend hahaha en daar onder het afdakje maar gaan wachten!
De buren zullen gedacht hebben…
Gelukkig had ik mijn sigaretten WEL bij me hahaha! :mrgreen:
Hahahaha das inderdaad een echte mutsenactie :lol: :lol:
Maar gelukkig dat je toch je peuken bij je had :mrgreen: :mrgreen:
Ja toch? En mijn telefoon, dus ik kon bellen hahaha! Erg he? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik zie het voor me
maar ik bedenk me ook ineens…
al die telefoonnummers staan in je telefoon natuurlijk
bij mij ook
als mij zoiets zou gebeuren en ik heb mijn telefoon ook binnen gelaten, ben ik mooi de sjaak! ik ken geen nummer meer uit mijn hoofd…
Whoehahahaha :lol: :lol: :lol:
Ik moest wel erg lachen hoor. :shifty:
Een volbloedmuts…
En wie belt ze dan?? 8) :lol: :lol: :lol:
MOI…Dus ik heb er ook in real life kunnen uitlachen :silenced:
:-* :-* :-*
Hahahhahahaha muts…
Lous, de redder in nood :thumbup:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
:oops:
@faizaa wrote:
Hahahhahahaha muts…
Lous, de redder in nood :thumbup:
Was het maar zo…Ik woon ruim een uur van haar vandaan
Maar ik vond het wel erg grappig…Erg he…Ik ben een slechte, slechte vriendin…
Oh heerlijke muts, daarom pas je ook zo goed bij de mutsenclub.
Haha leuk!! :lol: :mrgreen:
Geweldige actie!! :lol:
waarom hebben de buren geen foto’s :lol:
muts :-*
:think:
Je had een badjas aan, je had je mobiele telefoon bij je terwijl je in je badjas+ondergoed buiten stond, je had ZELFS je sigaretten bij je, EN JE HAD GEEN SLEUTELS?
:lol: Leuke actie :mrgreen:
Geweldig Stephie echt een stunt hoor :lol: :lol: :lol: :lol:
Helemaal herkenbaar… maar zou ook blij zijn dat ik mijn peuken en foontje bij me had, zitten ook altijd in mijn ochtendjas… :mrgreen:
Ik ging laatst mijn fiets ff buiten zetten (had 'm 's nachts ffies in de gang gezet…)… in mijn pyjama… dacht dat het wel kon, was 6 uur 's ochtends, wie ziet me dan???
Nou, 2 buren die de hond uit lieten… ik op sloffen met bigshirt aan… haar in slaapstand… bril nog op…:oops: :oops:
En je zult altijd zien, lukt het niet in 1 keer, buggy in de weg, schoenen in de weg. Dus het ging ook niet zo snel als ik wilde…
Heb maar heel gezellig GOEIEMORGEN geroepen, alsof er nix aan de hand was… :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: MUTS
8)
:mrgreen:
whoehahhaha
nagrinnik
:mrgreen:
hahaha
zou emzelf het zo na zien doen hoor :oops: