Musicalbon, weet iemand hoe dit werkt?

Ik heb hier nog 2 musicalbonnen liggen met een waarde van 125 euro.

Wij (ik :wink: ) willen graag naar Dirty Dancing en zagen net op de reclame dat die nog maar 3 weken draait.

Ik dus snel achter internet om kaartjes te bestellen.

Maar nu lees ik dat je de kaartjes binnen 7 dagen binnen hebt, en wij kunnen alleen dit weekend.

En bijkomend probleem, ik moet eerst mijn musicalbon opsturen naar TopTicketLine, en dan gaan die 7 dagen pas in.

Kan dit ook anders?

We gaan in ieder geval niet op de gok naar Utrecht rijden.

Mijn zus belde toevallig net en die zei dat je bij Free Record Shop ook die kaartjes kon kopen, maar op de site is niks te lezen.

Welke opties heb ik nog meer?

(We zijn nog nooit naar een musical geweest)

Oh deze musical is zo gaaf!!!

Maar werkt dat zo joh! Meestal is het toch zo dat er een bepaalde code op zo’n bon staat die je dan online kan verzilveren.

Wat ik lees op de bon is dat je kaartjes kan reserveren.

Hierbij krijg je een reserveringscode, en die dien je in te vullen op de speciaal daarvoor bestemde plaats op de cadeaubon (die zit er inderdaad op).

Er is een deel A en een deel B.

Ik moet 1 van die delen opsturen naar TopTicketLine en zodra zij die binnen hebben sturen ze de kaartjes op met het eventueel overgebleven bedrag in bonnen (alleen in bonnen van 15 euro, dus als je eronder zit heb je pech, en hou je 29 euro over krijg je er maar eentje van 15 terug… :eh: ).

Maar dan gaat de bon morgen pas op de bus, krijgen zij hem woensdag. En dan krijg ik de kaartjes binnen 7 dagen, terwijl ik ze zaterdag (3 dagen later) nodig heb.

Dat durf ik dus niet zo goed…

Je zou het is even moeten overleggen, maar als je lastminute boekt kan je ze ook gewoon afhalen bij de kassa daar dus dat zou dan met die bonnen toch ook mogelijk moeten zijn.

Ik had ooit een musical bon en daar heb ik de kaarten mee betaald aan de kassa. Dus misschien even bellen met de kassa?

Je kan ze inderdaad ook bij de kassa inleveren.

Maar kan ik dan ook kaarten reserveren?

Want ik wil niet voor nop naar Utrecht rijden.

Ik kan die mogelijkheid namelijk niet ontdekken.

je kan topticketline (geloof ik) bellen of gewoon de kassa van het theater en dan je kaarten reserveren. Dan kan je volgens mij ook al gelijk aangeven dat je ze dan met musicalbonnen wil betalen. Je moet wel eerder aanwezig zijn als je je kaarten bij de kassa afhaalt want ze gaan een half uur (ofzo) voordat de voorstelling begint anders gewoon weer in de verkoop

Heb inderdaad vanochtend even gebeld en ik kon gewoon reserveren.

Moeten ze alleen een uur vantevoren al ophalen. Vind dat wel erg vroeg, om 19.00 dus.

Maargoed, het is niet anders.

Eerste rang was al uitverkocht, dus we hebben 2de rang.

Nu gaf ze me de keus uit rij 29 (balkon) waar je een compleet overzicht had maar geen gedetailleerde gezichten zag.

Of rij 1 waar je het goed kon zien, maar dus wel je hoofd moest draaien om álles te kunnen zien.

Ik gaf haar de keus maar zij was nog nooit in het Beatrix theater geweest…

Omdat ik met mijn lenzen nooit zo heel scherp zie op afstand heb ik maar voor rij 1 gekozen.

Nu maar hopen dat we geen stijve nek krijgen. :shifty:

Wij hebben ook op de eerste rij gezeten. Vond ik helemaal geweldig.

Ben later nog een keer geweest en zat toen op rij 26

Vond rij 1 het fijnste, kun je echt alles heel goed zien. En Johnny is zo lekker :drool:

Haha… :smiley:

Maar ik denk niet dat hij het haalt bij Patrick…zucht…kwijl… :drool: 8)

We hoeven trouwens maar 12,90 bij te betalen, dat is wel lekker!

Maar wat is dat duur zeg! Jemig!

Ja het is enorm duur ja en wat ik helemaal belachelijk vind is dat er ook nog is reserveringskosten overheen komen. Een paar euro oke, maar dat is gewoon op 4 kaartjes 17 euro geloof ik.

Ja dat kan wel kloppen, wij moeten ongeveer 8 euro extra betalen voor 2 kaartjes. Dus ongeveer 4 euro per kaartje.

Ben blij dat we de bonnen hadden anders was ik nooit gegaan.

Dirty Dancing is mijn favoriete film en Patrick Swayze mijn zwijmelhunk en mijn moeder kon het niet verkroppen dat wij niet naar de musical gingen.

Dus nu ‘moesten’ we wel.

Anders had ik het niet gedaan voor zomaar een avondje uit.

Ja met die bonnen is het nog leuk he!

Ik heb 2 keer het volle pond betaald. 1 keer 3e rang en ik 2e rang.