is iemand er al geweest??
en hoe is ie?
wij gaan namelijk elk jaar met een stel meiden iets doen.
nou opperden een aantal deze musical, maar ben benieuwd of hij tegenvalt of juist niet.
en iemand vertelde dat de musical veel engelstalig gesproken wordt, klopt dit?? dit leek me nogal sterk voor een nederlandse musical.
Volgens mij zijn de liedjes niet vertaald, dus allemaal in het engels, zoals de originele versie. En dat is natuurlijk een aanzienlijk deel in een musical.
Wat de tekst erom heen betreft, weet ik niet.
Manlief en ik zijn echte musical liefhebbers maar we hebben niets met Queen en rock muziek en dus gaan we niet.
Om naar het andere uiterste te gaan: Mary Poppins? :mrgreen:
ik zou ook vele malen liever naar mary poppins gaan, maar ik ben de enige die de musical we will rock you, niet leuk lijkt.
en tja, 1 van de 8, dus ben duidelijk ind e minderheid…
helaas…
Ik lees mee, zou er zelf dus juist wel heel graag naartoe willen maar wacht even op andere ervaringen
Toen ik nog voor ome Joop werkte mocht ik er gratis naartoe om de arrangementen uit te proberen, die luxe heb ik helaas niet meer.
dat is wel beter! als je er gratis naar toe mocht!!
Ja heb ze in die tijd allemaal gezien, evenals perspreviews bijgewoond ed.
Mis dat afentoe wel hoor maar heb er bewust voor gekozen om thuis bij Naat te blijven
Maar We will rock you trekt me dus wel, Mary Poppins eigenlijk niet.
wij zijn er met het werk geweest…
echt geweldig… een paar liedjes hebben ze vertaald maar de meeste niet.
de hele zaal zat mee te zingen en te rocken :thumbup:
er zit ook een leuk verhaal omheen gebouwd… leuke casting ook
zal het zeker aanraden :thumbup:
oh ze praten gewoon nederlands :mrgreen:
Onze vriendengroep is net geweest (door omstandigheden konden wij helaas niet mee) en die vonden het allemaal geweldig. Wij hebben nu van hen 2 kaartjes gekregen om het ook te gaan beleven. :thumbup: [/list]