Musical Ciske de Rat, wat vonden jullie ervan?

Ik ben gisteravond naar de musical Ciske de Rat geweest. Ik ben benieuwd wie er nog meer zijn geweest en wat jullie ervan vonden… Ook vroegen wij ons af of Danny de Munck erin speelde, wij dachten van niet…



Groetjes,



Viratine

Ik ben (nog) niet geweest. Danny de Munck speelt er wel in, namelijk de rol van de volwassen Ciske. Als je hem niet gezien hebt, had je waarschijnlijk zijn understudy die avond. Wat vond je er van?

m;n vriendin is geweest en vond het helemaal leuk.

ze is afgelopen woensdag geweest.

Wij zijn 22 december geweest op mijn verjaardag.

En Danny was toen ziek… :cry:

Maar we vonden de musical heel gaaf!!

Heb echt genoten, we zingen de liedjes soms nog als we aan de afwas zijn, hihi :lol:

ik ben ook geweest en vond het helemaal leuk. Bij ons speelde Dannie wel zelf zijn eigen rol.

Vond hem helemaal geweldig en wij hadden zijn invaller en die deed het ook super

leuk om te lezen dat jullie het leuk vonden

wij gaan nog, dus ben benieuwd…

Ik ben ook geweest. Vorig jaar. Ik vond hem super, en heb ook een traantje weg moeten pinken bij t liedje, zo verdomd alleen.



Danny was niet te missen, als je m niet gezien hebt, dan was t een ander inderdaad. Hij had namelijk de hoofdrol. :smiley:

vrijdagavond hadden wij niet Danny de Munk… Erg jammer…

Vond de musical wel goed overigens maar toch met het liedje krijg toch allemaal de klere hoorde je het verschil wel hoor…



gr patricia