Mura kinderwagen

Wie heeft hem ook? Wij hebben hem sinds 2008 en de bekleding van het zitje begint nu kapot te gaan … was even benieuwd of wij de enige zijn of dat meer mensen hier last van hebben. Erg jammer want volgens mij kan ik het niet maken …

Hier nog geen last van gelukkig…wat zegt de winkel? Wij hebben hem ook eind 2008 gekocht. Is denk ik ook niet makkelijk te maken…tenminste zou zo even niet weten hoed. En anders misschien navragen of er losse bekleding te koop is?

ben nog niet naar de winkel geweest, wel maxi cosi gemaild…

Benieuwd wat ze daarop zeggen! Wij hebben hem sinds begin 2009, maar behalve gebruikssporen gaat er tot zover niets kapot.

Ik zou wel graag de bekleding eens goed schoonmaken, maar weet niet zo goed hoe.

Wij hebben ook de mura en ben er nog altijd blij mee. Hier gaat de bekleding niet stuk, maar het zijkantje van de wagenbak ging zo lelijk vilten en daar heb ik gewoon een nieuwe voor gekregen. Zou gewoon even terug gaan naar winkel, tenzij je al een leuk antwoord van maxi cosi zelf hoort.

bekleding kinderwagenbak is hier ook wel iets aan pluizen maar vond ik niet erg genoeg om ervoor terug te gaan. komt bij dat dochter in spreidbroek/pavlik lag dus geregeld met klitteband ertegenaan kwam.

Heb foto gemaakt van gaatje van bekleding, ben benieuwd of ik wat hoor van maxi cosi…

Zit daar niet een lusje van een spijkerbroek, of een knoopje aan haar jas ofzo?

is opzich wel die hoogte maar dat dat kan echt niet met haar jassen … geen idee hoe het komt maar vind het wel heel zonde …

voor 44 euro heb ik nieuwe bekleding gekocht, wordt nu besteld. Hebben nu de grijze bekleding erin, heb de rode besteld!

Prima oplossing toch. En ziet die er toch weer wat anders uit voor de nieuwe spruit.

Groeten

Isle

Oh, kan dat ook al? Dat is wel handig om te weten :mrgreen:

ja hoor dat kan haha

oh dat vind ik ook handig om te weten. Onze bekleding is vies en als ik hem was krijg ik weer vlekken van het water (hebben de groen/blauwe)…

ik heb mijn bekleding waar dus een gaatje in zit gisteren in de wasmachine gedaan, 30 graden en dan op handwasprogramma. Maar geen watervlekken ofzo hoor!

bij mij zie je van die waterkringen, die je wel weer weg kan halen door ze weer nat te maken maar dan onstaan ze op een andere plek :think: