Mumford and sons

Na ruim een maand hun cd grijsgedraaid te hebben wil ik wel eens weten hoe KOK over dit bandje denkt :mrgreen:

Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan ze en kan eigenlijk niet wachten tot er weer iets nieuws uitkomt.



http://www.youtube.com/watch?v=lLJf9qJHR3E



http://www.youtube.com/user/mumfordandsons?blend=1&ob=4



Ik ben echt om, super muzikale gasten en ze mogen de komende tijd echt wel wat meer naar Nederland komen :mrgreen:

hoe ik erop gekomen ben is me een raadsel, maar sinds ik het de eerste keer hoorde was ik direct verliefd.

Ja dat gevoel heb ik ook, ik hoorde Little lion man een tijdje terug voor het eerst in de auto toen ik Chris van school ging halen.

Ik dacht nog: “straks ff googlen op Little lying man” (dat verstond ik) maar kon niets vinden.

Tot ik een paar weken later hoorde wie de arties was en heb meteen op youtube zitten snuffelen.

Inmiddels heb ik zo’n beetje alles van ze en blêr ik in de auto echt alles mee.

Heerlijke muziek en jeetje wat is Marcus een manusje van alles, hij speelt gewoon 3 instrumenten tegelijk en zingt erbij, Super!



Hier is te zien wat hij allemaal tegelijk doet:

dat verhaal van inde auto had ik dus ook, zat in de auto en heb een stuk tekst onthouden, vandaar uit gaan googlen en bingo.

toen op youtube opgezocht en grijs gedraaid, nu vind je via die weg ook de rest van hun nummers wel.

maar man wat zijn ze goed.

hihihi heb net de bevestiging gehad dat ik (+1 :mrgreen: ) naar BNN’s That’s live met Eric Corton mag om Mumford and sons live te zien spelen :dance: :dance:



Super, want de voorverkoop van Tivoli heb ik gemist en naar een compleet festival gaan kan ik niet betalen dus dit was echt een super verrassing :dance: :mrgreen:

hoe wordt je daarvoor uitgenodigd dan?

vindt ze ook geweldig!

Je hier even opgeven :mrgreen:



Ik hoop wel dat het niet vol zit :oops:


oh dat is jammer!

Ik heb me in ieder geval aangemeld voor de nieuwsbrief, dan kan ik een beetje in de gaten houden wat er binnenkort nog meer gaat komen.

Zag wel dat John Mayer in mei komt, die zou ik ook wel live willen zien!

ooh ik vind deze helemaal geweldig. Kende ze al! maar even goed altijd super om even terug te horen :inlove:



thank you!!!

Nou ik ben net terug van mijn wereldreis naar Hilversum :mrgreen:

Ze hebben 4 nummers gespeeld en een quiz gedaan over hun eigen antwoorden in interviews.

Na de quiz kregen fans de kans om een vraag te stellen en mijn vraag was van te voren uitgekozen met de vraag van nog 2 andere meiden :shock: :dance:

Nou hop, dan maar “live” mijn vraag stellen, heb een leuk antwoord gehad.

Mijn vraag was niet zo uitgebreid en diepgaand als ie van de andere 2 dames maar werd erg leuk ontvangen.



Ze hebben er echt een leuk live optreden van gemaakt ondanks dat de zanger stemproblemen had.

Dat was later ook goed te horen toen ze live bij Coen en Sander waren.

Maar het was super, ik heb mooie foto’s die ik vast nog wel zal showen alleen voel ik me nu zelf ook niet al te best met een keelontsteking en koorts dus ik ga lekker naar mijn bedje

:zzz:



Het wordt trouwens aanstaande Zaterdag van 18:00 tot 20:00 uitgezonden op 3fm :mrgreen:

Ik heb de cd. En ik heb “The Cave” op mijn Mp3 staan bij het hardlopen. Super :thumbup: