Multivitamines voor Kids

Hallo!



Ik wil Tycho graag aan de multivitamines hebben voor/in de winter omdat hij niet goed groente eet.

Nu had ik de multivitamines van de Kruitvad gekocht, maar lees thuis (ja, dom… had daar al een half uur gestaan om alle kindermultivitamines te checken) dat het vanaf 4 jaar is…



Wie weet waarop dat gebasseerd is???

Tycho is een grote jonge die kwa gewicht(19kg) en lengte (1.03 m) (draagt maat 110/116) gemakkelijk 4 jaar zou kunnen zijn…

Maar jah, hij is net 3 jaar geworden.



Ik moet 5 okt weer naar het cb en ga daar de vraag ook ff neerleggen.



Ik geef ze nu nog maar niet, vooradt ik antwoorden heb.

ik zou ze gewoon geven, met zijn lengte en gewicht kan dat geen probleem zijn.

Hier ook 1 die ze gewoon krijgt hoor,

mijn zoontje is 16 augustus 3 jaar geworden.



Weegt 25 kilo en is 1m13 lang dus die gaat door voor ruim 5 jarig kindje.

Ze zeiden bij de drogist dat je dan niet bang hoeft te zijn dat als je kindje erg groot is dat de multivitamine kwaad kunnen.



Die 4 jaar is maar een richtlijn.

Gewoon geven.

Ze zeiden bij de drogist dat je dan niet bang hoeft te zijn dat als je kindje erg groot is dat de multivitamine kwaad kunnen.

Die 4 jaar is maar een richtlijn.
Gewoon geven.


sluit me hier volledig bij aan....
als je vergelijkt met antibiotica bijvoorbeeld: daar geldt ook : het gewicht van het kind wordt bekeken en niet zozeer de leeftijd die doorslaggevend is om de hoeveelheid te bepalen.

liefs
Gerda

Bedankt voor de reacties! :-*

Ik ga ze hem ook maar gewoon geven.

Vraag het op het CB volgende week ook nog maar even voor de zekerheid.

Ik had het juist andersom. Ik geef ze Kes pas sinds een paar dagen. Vorig jaar had hij gewoon nog niet de lengte en het gewicht voor een 4 jarige dus ik durfde die kruidvat multivitamines hem nog niet te geven toen. Maar jouw zoontje is groter en zwaarder dan Kes dus het zou wel moeten kunnen.