Slikken jullie deze? En zo ja welke?
Wij eten hier behoorlijk gevarieerd, maar ik het toch het idee dat ik wel wat extra’s kan gebruiken. Mijn weerstand is gewoon erg slecht.
Maar ik zie door het grote aanbod niet meer wat nu het beste is.
ik slik gravitamon bevalt me prima!
Sinds ik zwanger ben, slik ik ook Gravitamon. Daarvoor slikte ik de multi’s van het Etoshuismerk.
Davitamon B complex forte voor extra energie en Gravitamon :mrgreen:
Gravitamon is toch bedoeld voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven? :think:
Ik ben beide niet
Ik slik niets… ik heb een aantal jaar gewerkt voor een bedrijf dat voedingssupplementen op de markt zette. En mijn mening dat het (in de meeste gevallen) niet nodig en overbodig (of niet erg effectief… de dosering van werkzame stoffen is vaak erg laag) is om wat voor supplement dan ook te gebruiken werd daar eigenlijk alleen maar bevestigd :silenced:
De tactiek die daar werd gebruikt: heeeeeeel veel geld uitgeven aan reclame (dat is meteen de grootste kostenpost, die pillen zelf kosten echt geen drol) om vraag te creëren.
Mijn baas zei letterlijk tegen me: we moeten alert blijven met reclame maken. Als je dat niet doet, is er geen vraag naar de producten. Die vraag moet je constant blijven creëren.
Ik maakte dus de advertenties ed voor dat bedrijf en ze zijn heel slim met je laten geloven dat je het wel echt nodig hebt :?
@Becca wrote:
Gravitamon is toch bedoeld voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven? :think:
Ik ben beide niet![]()
dat klopt maar ik heb in de medische molen gezeten en er werd veel van me weerstand gevraagd door alle hormonen
dit raden ze mij toen aan en gebruik het nu nog steeds
Om extra weerstand op te bouwen slik ik naast een multi vit. elke dag een echinae force tablet.
Mijn weerstand was echt zwaar klt
Was zo`n beetje om de 2 weken of zwaar verkouden of had een luchtweginfectie of blaasontsteking…na regelmatig het advies van stiefma om eens wat extra vitimine te slikken in de wind geslagen te hebben dacht ik ach laat ik het maar eens proberen ahah.
Ik ben nu bijna 2 maanden bezig met die vitamine pillen en ben in die tijd niet ziek geweest of het toeval is geen idee hoor :think:
Ik slik vit. C 1000 mg, selenium/zink en echinacea
ik slik die van de etos…‘jonge moeder’ bevalt me goed!!!
ze hebben 3 soorten; voor de zwangerschap, tijdens en na de zwangerschap en ik heb ze alle 3 gebruikt! baat het niet schaat het niet…
Die van Etos vind ik heul vies.
Ik slikte Supradyn Complex. De pillen zijn vreselijk groot, het is net alsof je een kadaver weg moet spoelen, maar ik had serieus meer energie. Mijn weerstand was het punt niet, ik ben zelden ziek, maar was altijd maar zooo uitgeblust. Toen ik ze ging slikken werd dat veel beter. Ergens onderweg ben ik ermee gestopt en ja hoor, weer ál-tijd moe…
Ik slik vitamine b-complex en vitamine c 1000 mg
@roosje83 wrote:
ik slik gravitamon bevalt me prima!
Hier ook, maar voel me er niet beter door ofzo.
Doe het alleen vanwege de kinderwens