muis mugsy van happy horse

Wie heeft nog zo’n knuffel en wil hem voor een leuk prijsje aan mij verkopen? Jullie zouden mijn dochter erg blij maken?

hij is lief he… ook de favoriet van onze 3e knul :inlove:

Ziet er iets minder florisant uit als dit exemplaar trouwens :shifty:



Van de reservemuizen gaat er geen weg (we hebben er ook maar 4 :oops: )… maar heb ze laatst hier wel in de aanbieding bij de Prénatal zien liggen.

Dan moet ik even langs de prenatal dus. Hopelijk liggen ze er nog.

@jabe wrote:

Dan moet ik even langs de prenatal dus. Hopelijk liggen ze er nog.




mochten ze er bij jullie niet zijn, dan wil ik eventueel hier voor je kijken of ze er toevallig nog liggen

Zou je kunnen kijken? Hier zijn ze er niet meer. Ben vandaag alle babywinkels afgeweest!



Bedankt alvast!

als ik volgende week in de stad ben zal ik voor je kijken en dan laat ik het weten (mocht je hier niks meer horen, wil je dan even pb’tje sturen).



Weet nog niet precies wanneer, maar kom ergens komende week wel in de stad nog.

Die zoek ik ook al maaaaanden voor mijn jongste!



MamaMarije, zijn ze er bij jullie Prenatal nog?

helaas meiden… ben na de prenatal ook nog bij de V&D binnengelopen die ze lange tijd verkocht… zag wat wits tussen de beren, maar helaas dat was hem ook niet.



Nog 1 babywinkel in gestapt, maar ook geen witte muizen meer.



Ik weet hoe leuk deze is en hoop dan ook dat jullie nog een nieuwe muis voor de kleintjes weten te vinden.



Mocht ik er ooit nog tegen eentje aanlopen zal ik aan jullie denken.

Jammer, ik zoek nog even door.

Bedankt MamaMarije, voor alle moeite!

Lieve, lieve mamaMarije! Geweldig dat je dat voor ons hebt gedaan! Jammer dat je ze niet gevonden hebt.



Ik heb een advertentie gezet op mplaats en heb er nu 3 aangeboden gekregen. Dus dat is een aanrader!



MamaMarije bedankt!!!

Als hjij nog nodig is dan kan ik wel even gaan zoeken, wij hebben er wel eentje gehad.

Laat maar even weten.

Jabe was eerst, maar als zij inmiddels voorzien is, wil ik hem wel graag van je overnemen!

ik heb wel nog ergens een nieuw knuffeldoekje er van liggen, is hetzelfde muisje maar dan een koppie met een doek er aan