muggen aaahhhhhhhhhh

Ik weet niet hoor of het hier de juiste rubriek voor is maar:

Wij worden hier gek van de muggen.De kids hebben al een klamboe alleen kan die bij de de jongste niet over het ledikantje want hij trekt het naar binnen.

Wie heeft een tip om de muggen bij ons weg te houden???

Groetjes

Danielle

ja dat is een goeie je hebt van die dingen die je in het stopcontakt kan doen maar geen idee of het helpt

je hebt zo veel om muggen te verjagen maar het werkt vaak maar half moet ik zeggen

moet zeggen dat ik de laatste tijd minder muggen heb gezien

misschien ook door de vele regenval, dat ze zijn weg gespoeld ofzo ? :mrgreen:

Mug houdt van dikke vrouw en lange man

Grote lichamen produceren meer warmte en vocht

Entopic

Altijd al afgevraagd waarom niet jij maar je lange vriend gestoken wordt door die vervelende muskieten? Schotse wetenschappers komen met het verlossende antwoord: muggen houden van grote mannen én dikke vrouwen.

Tot deze conclusie kwamen onderzoekers van de universiteit van Aberdeen nadat ze maar liefst 300 Schotten onderzocht hadden. Wat blijkt? Muggen houden van grote mannen en dikke vrouwen omdat zij onder andere meer vocht en warmte produceren.

Vrouwen met een hoger lichaamsgewicht maken bovendien bepaalde ‘chemicaliën’ aan waardoor ze aantrekkelijker zijn voor muggen. Maar daarnaast lijken er ook andere logische factoren mee te spelen. Langere mannen zijn vaker slachtoffer omdat muggen hen simpelweg eerder spotten vanuit de lucht.

Bron: Telegraph.co.uk

Dus afvallen als je dik bent en een stukje van je benen af laten zagen als je te lang bent en poef, weg probleem :mrgreen:

ik gebruik als we last van muggen hebben wat vaker de dettol om schoon te maken en s avonds wat verdunt op een washandje bij de kids over de armen benen en zo en geen last van muggen