msn

ik krijg de hele dag door meldingen van mensen die zich aanmelden via web messenger, maar kan dan niet met ze praten, hoe kan dit

kan iemand me hier bij helpen

weet niet of dit goed staat

ben hier ook wel benieuwd naar… die van mij zet mij steeds opbeschikbaar terwijl ik eerder altijd offline zet…

ook als ik hem dan wederom op offline zet staat hij een tijdje later weer op beschikbaar :eh:

dit heb ik ook vorige week in een keer van die kleine schermpjes in beeld en vooral als ik mijn email wil checken dan gaat hij uit zich zelf op online terwijl ook ik dit niet wil :?

als je je mail of windowslive profiel opent gaat hij sinds kort ineens je automatisch ook op msn aanmelden. Standaard staat dit op beschikbaar. Je ziet dit rechtsboven naast je naam, een heel klein groen vierkantje.

Als je dit op offline weergeven zet ben je van het probleem af heb ik gemerkt.

ja maar dta is niet wat ik bedoel

ik zit op msn en krijg dan meldingen van mensen die zich via web messenger aanmelden

Dat zijn dus die mensen die dan inloggen op hun mail, waarbij de mail ze automatisch op online zet (en dat is dan de webmessenger). :wink:

ik denk dat het probleem is dat je offline weergeven hebt aanstaan.

Je ziet jezelf online maar voor hen ben je offline. Was bij mij het probleem.

Even aanklikken: online weergeven voor iedereen

Succes.

@knollie1 wrote:

ja maar dta is niet wat ik bedoel

ik zit op msn en krijg dan meldingen van mensen die zich via web messenger aanmelden

Waarom kan je dan niet met ze praten? Wat voor melding krijg je dan?

Kan het niet zijn dat ze alweer offline zijn voor jij iets getypt hebt? Als ik mijn mail check en er is niks dan ben ik ook zo weer offline. Kreeg toevallig gister de mededeling dat ik inderdaad even online en weer offline was.

Vind het echt een lastige toevoeging op hotmail :frowning:

Ik vind hem wel handig, want nu kan ik op werk op msn :wink:

@oessie wrote:

ben hier ook wel benieuwd naar… die van mij zet mij steeds opbeschikbaar terwijl ik eerder altijd offline zet…

ook als ik hem dan wederom op offline zet staat hij een tijdje later weer op beschikbaar :eh:

Ohhh ik ben dus niet de enige die diut heeft! Heel vervelend, ik sta altijd of offline of afwezig en nu constant beschikbaar terwijl ik soms er helemaal niet ben. :think:

@Mutsie86 wrote:

@oessie wrote:

Ohhh ik ben dus niet de enige die diut heeft! Heel vervelend, ik sta altijd of offline of afwezig en nu constant beschikbaar terwijl ik soms er helemaal niet ben. :think:

Hebben jullie op die momenten dan toevallig je mail geopend?

Is in je mail, webmessenger, mijn vriend is NOOIT op msn, maar als hij in zijn mail komt wel.

Zoals ik ook al in het andere topic verteld heb…

Schakel het uit in je hotmail, linksonder je mappenlijst en tis geregeld. :thumbup: