Even een vraagje waar ik zelf niet uit kom…
Ik heb natuurlijk MSN en zit weleens te kletsen. Dan ga ik even iets anders doen en als die persoon mij antwoordt, dan schiet het schermpje voor alles. Heel onhandig.
Wie weet hoe ik dit kan uitzetten???
Niemand een tip???
Ik heb hier - op het werk - geen MSN; ik zal thuis vanaaf eens kijken.
Welke versie heb je?
@Nicje wrote:
Even een vraagje waar ik zelf niet uit kom…
Ik heb natuurlijk MSN en zit weleens te kletsen. Dan ga ik even iets anders doen en als die persoon mij antwoordt, dan schiet het schermpje voor alles. Heel onhandig.
Wie weet hoe ik dit kan uitzetten???
Zou het kunnen zijn dat je in het hoofdvenster van MSN, bij de optie ‘extra’ de bovenste optie hebt aangevinkt? “Altijd op voorgrond”?
Dat zou het kunnen verklaren denkik… :think:
Laat je ons even weten of het daarmee opgelost is?
Ik zoek me suf, maar ik weet niet waar ik kan zien welke versie ik heb…
En ook zie ik ‘extra’ nergens :oops: :oops:
Maar het zou heel goed kunnen dat dat er oorzaak is…
Nu nog even zoeken hoe ik het uit zou kunnen zetten!!!
Dubbelklik op het bovenste balkje? Misschien is je msn verkleint.
Dan zie je extra misschien wel
Wat slim van jou :mrgreen:
Inderdaad, nu zie ik Extra wel (wat snugger van mij :roll: :doh: )
Maar, Altijd op voorgrond stond niet aangevinkt…
Het gaat dus puur om de gespreksschermpjes die naar boven komen als iemand mij een berichtje stuurt. Ookal zijn we al in gesprek en ik doe even iets anders, zodra deze persoon een antwoord geeft, springt het schermpje weer naar voren. :roll:
Sta je op offline weergeven, en weten mensen dat?
(dat ze dus weten dat je op offline staat en dan tegen je praten?)
Ja, ik sta bijna altijd offline… En toch klets ik met mensen. Kan dat ermee te maken hebben? En wat kan ik eraan doen dan?
Ik meen dat dat standaard behavior is als je offline staat.
@ruud wrote:
Ik meen dat dat standaard behavior is als je offline staat.
Nope, niet altijd…
Ik denk eerder dat het is bij Extra, altijd op Voorgrond net zoals
Dannysan beschreef…
ik heb sinds ik de nieuwste msnversie heb problemen met inloggen… kom er 's avonds echt niet meer op!!
Als je offline staat, springen meestal de gesprekken naar voren.
Elk geval bij mij en mijn vriend is dat wel het geval.
En helaas, geen mogelijkheid om juist dat uit te schakelen.
Ja enige manier, is online gesprekken voeren ipv offline.
Overigens heeft mijn vriend & ik ‘Altijd op voorgrond’ ook uit staan.
Het is echt het offline praten, laat ik het zo zeggen, als iemand spontaan tegen je praat jij staat offline, komt het gesprek naar voren, als je gewoon hele tijd in gesprek bent dan springt hij niet zo snel meer naar voren maar als er bijvoorbeeld een minuut tussen antwoord zit, en jij gaat bijvoorbeeld tussen het gesprek door op KoK kijken, komt het gesprek weer vorosprignen.
Heel vervelend!
Amy, ik heb geen last van de nieuwe msn, dus ik weet niet wat dat is, wel heb ik door dat vaak de server van Hotmail er uit ligt.
is er iemand die nog niet de nieuwste msnversie heeft en het installatiebestandje naar mij kan mailen??? pleaaaaaaaaaaaaase?
Ik krijg hem niet naar je verstuurd, geeft virus aan :eh:
Hij is te downloaden… via de welbekende weeweewee punt msn . nl. dan bij messenger