Weet iemand hoe het kan dat MSN zegt dat ik op meerdere locaties ben aangemeld? Vanmiddag zei MSN steeds dat ik op 2 plekken aangemeld was en nu zelfs drie.
En volgens mij kan dat helemaal niet. Ik heb maar 1 laptop en heb ook geen Internet ergens anders met MSN (geen Internet op mijn telefoon en op mijn werk MSN ik niet (heb ik ook niet geïnstalleerd daar). Ik ben gisteren en vandaag ook nergens anders geweest :think:.
Heeft iemand anders bij mij ingebroken? Kan dat? Of is dit iets onschuldigs?
Hoe krijg ik dit ongedaan?
kom je zelf ook op msn?
dan zou je kunnen proberen om je beveiliging aan te passen
ander wachtwoord etc
denk ik
Ik heb laatst ook al mijn wachtwoord veranderd, maa ik heb het nu meteen nog maar een keer gedaan voor de zekerheid.
wel raar hoor
bij mij meld ie automatisch af bij de een als ik hem ergens anders open
Ja, hier ook. Wanneer mijn man op zijn mobiel erin gaat en hij is ook op de laptop aangemeld, dan wordt hij op de laptop afgemeld.
Maar het lijkt nu opgelost. Ik krijg het niet meer…
Even morgen afwachten. :shifty:
Msn doet hier ook raar, manlief komt overdag tig x online op mijn msn terwijl hij gewoon aan het werk is en niet op internet kan komen :wall: zoo vreemd…
Misschien heb je webmessenger in je hotmail aanstaan. Dat is weer een nieuwigheidje
ik kreeg de melding gisteren ook en dat kwam omdat ik naast messenger ook mijn hotmail opende, toen ik die sloot was het weer verholpen
Dat zeg ik. Als je dus in je hotmail de webmessenger uitschakelt is het “probleem” verholpen.
(tenzij je wachtwoord idd is uitgelekt)
Oke, thanks! ik zal eens even kijken :lol: :thumbup:
Als je in je mail komt zie je boven in ‘Messenger’, (en rechts onderin je mail scherm een chatfunctie).
Daar kán je het uit zetten. (Daarom ook vaak meldingen : … is aangemeld op webmessenger .)
Máar als iemand op meerdere locaties aangemeld is, kan in je msn scherm zien waar. Ik ben wel eens aangemeld thuis (zoals ik mijn pc heb genoemt) en ergens anders (bijv mijn zus), ik kan thuis handmatig bij mijn zus dan afmelden.
Ja hoor en vandaag was het weer terug!
Maar ik zie nu dat ik dus niet de enige ben en dat het een nieuwigheid van Hotmail is.
Sweet-Love, bedankt voor je uitleg. Ga zo eens even kijken.