MP4 gewonnen,.... maar hoe werkt zo'n ding?

Zoals de titel al zegt, hebben wij een MP4 speler gewonnen, super mooi ding om eerlijk te zijn, navigatie en alles zit erop.



Nu willen wij even wat kinder dingetjes erop zetten, zoals K3 clips enzo.

MAAR hoe doe je dat? waar vind ik dit soort filmpjes?



Wie oh wie kan mij hierbij helpen?

:think: tja in dit topic heb ik weinig kans dat iemand mij gaat helpen vanavond :frowning: Maar als ik de andere hulp vragen zie is het wel de plek waar hij hoort,… :cry: jammer, had zo graag vanavond filmpjes erop gezet zodat Tim morgen kon kijken op het voetbalveld.

Je kunt gewoon filmpjes in .avi of .divx formaat downloaden via bijvoorbeeld bearshare of een ander downloadprogramma.



Als het goed is heb je bij de mp4 speler een usb kabel gehad die je in je computer kan doen. Als de filmpjes gedownload zijn dan plug je de usb in en dan krijg je bij deze computer een “extra schijf” Dat is dan je mp4-speler.

Vervolgens zet je de filmpjes over naar de speler en klaar!



Of er zit een SD of een ander kaartjes in je mp4 speler. Daar zou je dan de filmpjes ook op kunnen zetten.





Als het goed is moet het zo werken.

super dank je ik ga het proberen!

Bij sommige spelers moet je het erop zetten via de bijgeleverde software. Als er een cd-tje bij zit dan kan je deze het beste in je computer doen en de stappen volgen.

Als er geen cd-tje bij zit dan gewoon met het kabeltje met je computer verbinden en de bestanden ernaar toe kopieren (wat laracroft zegt)

En?



Is het nog gelukt?