Laura heeft momenteel 2 favoriete speeltjes: haar mp4-speler en haar Nintendo DS. Die mp4-speler begint het te begeven (laadt niet goed meer op), dus ik vroeg me af of het ook mogelijk is om mp4 af te spelen op de Nintendo (scheelt weer een apparaat, wel zo makkelijk).
Ik hoorde dat het wel mogelijk zou moeten zijn, na installatie van bepaalde software, maar ik kan er weinig concreets over vinden verder op internet.
Heeft iemand daar ervaring mee, om je Nintendo geschikt te maken voor het afspelen van mp4?
En dan dus niet alleen het geluid (want dat werkt nu al goed) maar ook het beeld erbij.
Op een SD kaart zetten…
:thumbup:
doen we hier ook…
(op het prog, van de DSI zelf: nintendo DS Sound afspelen…)
zo verteld mijn grote draak het net… :inlove:
Ja, is het echt zo simpel? Dat klinkt veelbelovend! Dank voor de tip.
Maar heb je ook beeld erbij dan?
Ik had wel al mp4’s op de sd kaart gezet, maar dan hoor ik alleen het geluid. Maar ik ga eens kijken of ik dat DS Sound programma kan vinden, misschien doet dat het hem.
(we hebben de 3DS trouwens, maar dat zal wel niet zoveel verschil maken)
beeld erbij volgens mij niet,
zoonlief heeft nu ook de 3DS…
dat sound prog, staat er standaard op trouwens…
Koptelefoontjes zijn dan wel erg handig
Oh jammer, zonder beeld… dat had ik inderdaad al wel voor elkaar.
Maar nu zoek ik een manier om het met beeld te kunnen afspelen.
Het schijnt te kunnen, maar dan moet er eerst iets geinstalleerd worden of zo, alleen geen idee wat precies (ik wil natuurlijk ook niet meteen een virus binnenhalen bij de eerste poging, vandaar mijn vraag hier).
Jasper heeft het over een Java programma ???
Ik denk zelf een adobe flash player, maar dat ondersteunen ze niet… :think:
(maar ik dacht dat je het alleen over de muziek zelf had?
Je hebt een Helpmij forum,
daar zitten allemaal computernerts op :mrgreen:
Miss dat ze daar een antwoord op kunnen geven?
Zoonlief is nl ook mee aan het zoeken, de lekkere wijsneus :lol:
Wat stoer dat hij dat zelf opzoekt! Ik ben benieuwd of hij wat kan vinden. Ik zal zelf vanavond ook eens gaan rondsnuffelen op ‘nerd-forums’.