ik wil voor onze kids (4 en 6) een mp3 spelertje aanschaffen, zodat ik er muziek op kan zetten wat ze leuk vinden.
als we dan lang in de auto moeten zitten kunnen ze hun eigen muziek luisteren.
maar ik heb er geen verstand van…dus
HELP
ik zou dan kiezen voor een hele simpele
dat je alleen stop, vooruit of achteruit kunt indrukken
Ik heb ze van tomtec bij de speelgoedwinkel gekocht. Daar zit wel een touchscreen op, maar ze zijn niet zo duur. Iets van 25 euro of zo.
Je hebt ze ook met alleen maar een stop,speel en vooruit/achteruitknop. Die zijn nog goedkoper.
Ik heb wel bij de hema een kinderkoptelefoon gekocht waarbij je het volume kan begrenzen. Die oorplugjes werken toch niet prettig in die kinderoortjes. Dan zit je de hele reis achterstevoren om die plugjes weer in de oortjes te stoppen. :mrgreen:
Ryan heeft een goedkope van de kijkshop. 2gb geheugen. Ideaal vierkant ding. Hij weet er al een jaar mee om te gaan!
ja, gewoon een hele simpele met zo weinig mogelijk knopjes. (aan/uit, start/stop, harder/zachter). En vooral goedkoop!
Overigens… voordeel van een ipod (nano) is wel weer dat je het maximale geluidsniveau kan instellen. Dan beschadigen de oortjes niet. Dus tja… daarin spreek ik mezelf weer lekker tegen.