mp3 op de achterbank??

Onze zoon heeft voor zijn negende verjaardag een MP3 gehad. Hadden we dat maar eerder gedaan…

Als we op reis gaan (wij hebben geen auto, dus met het ov) zit hij steeds met die mp3 op zijn hoofd. Moet soms echt even zeggen dat hij hem uit moet zetten op over te stappen :lol:

We hebben alle Harry Potter luisterboeken erop gehad, Kameleon en nog veel meer (lang leve internet)

Ik kan het dus zeker aanraden.

Wij hebben zelf een goedkope Tomtec gekocht bij Intertoys met 4gb voor 19,95 euro.

Als ik nu opnieuw zou moeten kiezen zou ik een andere nemen, maar nooit verwacht dat het zo’n succes zou zijn. Volgende keer zouden we kijken naar een Archos? (doorgekregen van hub, heeft goede prijs-kwaliteit als je geen Ipod wil)

We nemen gewoon de laptop mee met een stroomomvormer zodat we in de auto oos stroom hebben via de sigarettenaansteker. De kids kunnen dan samen film kijken en een spelletje spelen.



Mp3 heeft Max ook. Daar luistert hij wel naar maar gaat dan ook meezingen. Eerst is dat schattig maar na een poosje toch wel iritant :lol:

Leuk om de ervaringen te lezen…



We hebben nu toch maar een dvd speler gekocht bij de ANWB winkel. Ze wilden dat zelf graag ipv kleine kadootjes wat we normaal altijd doen.



De luisterboeken gaan wel mee, dan luisteren we ze maar allemaal.



MP3 speler is denk ik toch wel leuk, dus die blijft dan op het verlanglijstje voor verjaardagen.



Komt de volgende vraag: waar kun je als leek makkelijk/snel en goedkoop films (voor kinderen) downloaden???