mp vraagje

Ik heb op mp wat spullen staan.

Nou heeft er donderdag iemand een bod gedaan en daar zijn we mee akkoord gegaan.

Ik heb gemaild met de vraag wanneer ze langs willen komen, maar vervolgens hoor ik niks meer van hun.



Hoelang moet ik hun de tijd geven om te reageren, want inmiddels is er al een ander die ook een bod heeft gedaan.



Het gaat mij niet om de prijs, maar ik wil de spullen gewoon zo snel mogelijk weg hebben.

Als je donderdag al gemaild hebt en nog steeds niets hebt gehoord, dan is het jammer. je hebt echt lang genoeg gewacht hoor!



Ik vind het wel heel netjes van je, niet iedereen is zo. Ik heb laatst een akkoord gekregen op een koop van een tuinbroek (Eager Beaver) Dezelfde dag nog, namelijk 3 uur later,mail ik terug dat ik het geld wil overmaken : Is de broek verkocht aan iemand anders! :shock: Terwijl ik net ervoor een akkoord op mijn bod heb gekregen.

Ik was zó boos! :evil:

bij mij ligt het altijd aan de animo voor het product.

maar is het iets waar niet tot weinig op gereageerd word zet ik vaak in dat ik voor een bepaalde datum een reactie terug verwacht (vaak een week na dat ik het betrefende mailtje verstuurd heb)



maar is het een product heb waar veel animo voor is,

Ja dan geef ik ze 3 dagen…

Ik ga dan in zee met de volgende bieder en stuur degene die je al eerder gemaild had een mailtje dat wegens uitblijven van reactie het product aan een ander verkocht is.

@Sis wrote:

Ik ga dan in zee met de volgende bieder en stuur degene die je al eerder gemaild had een mailtje dat wegens uitblijven van reactie het product aan een ander verkocht is.




Dit vind wel een goede oplossing.

Dat kan ik vanavond wel doen, dan heeft de eerste bieder vandaag nog de tijd om te reageren



Bedankt voor jullie reacties :smiley: