Mp vraagje (alweer)

Hoi,



Ik heb mijn kinderwagen op mp staan.

Ik heb een week geleden 1 iemand mijn telefoonnr gegeven zoadat ze een afspraak kon maken om te kijken,heeft ze nog niet gedaan.

Kreeg gisteren een mail van iemand uit overijssel die wil hem over 2 week wel ophalen.Nu heb ik een mail gestuurt met de vraag of ze wel een aanbetaling wil doen zodat ik zeker weet dat ze komt.

Vanmorgen weer een mail van iemand die vroeg of ik de kinderwagen nog had.Ik heb gezegt dat ik hem nog wel heb.En i heb weer een hoger bod gekregen dus er is wel belangstelling voor.



Nu mijn vraag hoelang moet ik op een mail terug wachten,kijk als de koper uit overijssel een aanbetaling wil doen dan reserveer ik hem voor haar of iemand nou hoger bied of niet.

Hoelang wachten jullie tot je weer met een andere koper kan onderhandelen?



Esmie

Nou 1 week en ze heeft nog niet gereageerd, dan zou ik gewoon met de volgende in onderhandeling gaan.

Als ze echt serieus had geweest had ze allang een afspraak met je gemaakt.

Ik zou de eerste koper gewoon een mailtje sturen met de vraag of ze nog interesse heeft omdat je andere gegadigden hebt… en dat als je dinsdag nog geen reactie hebt gekregen je met de andere koper in zee gaat. Zo weet iedereen (en jij ook) waar je aan toe bent. Eventueel kun je de 2e koper een mailtje sturen waarin je zegt dat je de eerste een mailtje hebt gestuurd met dit aanbod en dat hij anders dinsdag (met aanbetaling) voor haar is…

Ik zou via mp zelf nooit een aanbetaling doen maar goed…



Verder zou ik ook geen week wachten als je geen reactie terug krijgt dan had ik de tweede of laatste gemailt dat ze je kunne bellen voor en concrete afspraak dan weet je ook zeker dat iemand serieus is vind ik zelf altyd.



Hier had ik gereageerd op schoentjes en kreeg een week later een reactie van dat ik ze kon komen halen…nou als je wat aanbied op mp wacht je toch geen week met een reactie geven. Dus ondertussen al andere schoentjes :mrgreen:

Ja ik vind dat dus ook als ik op iets bied dan hou ik mijn mail in de gaten of de koper accoord gaat.Komt soms weleens voor dat ik een dag niet mijn mail lees.



Normaal zou ik ook echt geen aanbetaling vragen maar omdat 2 week nog zolang duurt en ze woont niet in de buurt.

ik zou ook nooit een aanbetaling doen dat heb ik wel gedaan met me kitten maar pas nadat ik bij hun thuis ben geweest en de kitten heb gezien.

en ik zou hem aan iemand verkopen die de prijs ervoor wil geven die ik zou willen en iemand die hem zo snel mogelijk wil.

heb ik ook met me vaatwasser gedaan iemand wilde hem hebben en bood 150 maar kon direct en iemand bood 175 en moest ik week wachten.

dan maar minder weg is weg.



succes!!

ze krijgen hier ook een week de kans,

ik kreeg gisteren 3 dezelfde biedingen op het zelfde product.

heb een mail gestuurd naar alle 3 dat ik het bedrag goedkeur,

en omdat er 3 biedingen waren het mailtje ook naar 3 personen was gestuurd,

en wie het eerst reageerde die heeft gewoon geluk,



ik zou ook geen vooruit betaling doen.

maar als bieder had dan gezegd, ik wil m deze week nog ophalen.

Ik heb net een mail van iemand die hem vrijdag op wil halen.



Ik denk dat ik gewoon net als jou doe marianne.

Ik stuur ze alle 3 een mailtje(heb nog een bod gehad)dat ik de wagen verkoop aan de 1e die hem komt ophalen.

Ja wat doe ik ook moeilijk maar ik vind het altijd zo lullig maar neem aan dat als iemand hem echt graag wil dat ze dan ook niet lang wachten met terug mailen :think:

@esmie wrote:

Ik heb net een mail van iemand die hem vrijdag op wil halen.



Ik denk dat ik gewoon net als jou doe marianne.

Ik stuur ze alle 3 een mailtje(heb nog een bod gehad)dat ik de wagen verkoop aan de 1e die hem komt ophalen.

Ja wat doe ik ook moeilijk maar ik vind het altijd zo lullig maar neem aan dat als iemand hem echt graag wil dat ze dan ook niet lang wachten met terug mailen :think:




ja daar ga ik ook van uit :wink:

De koper wil wel een aanbetaling overmaken :slight_smile: