Helemaal in de ban van de voorjaarsschoonmaak heb ik net een paar dingen op MP gezet. En nu is dan het afwachten begonnen… Hier heb ik dus nooit geduld voor, :? Ik heb nu al 2x mijn mail gecheckt en ik heb het pas een uur geleden geplaatst, hoe erg kan je zijn haha!!
Ik ben gewoon te ongeduldig voor dit soort dingen, ook andersom, als ik iets wil hebben van Mp en ik heb iemand gemaild dan kan ik niet wachten totdat er een reactie is… Frustie…
Hebben jullie dat ook of hebben jullie wel zelfbeheersing?
ik heb hetzelfde :lol: :shifty:
hier ook…
Nope…geen last van…ben wel nieuwsgierig,maar onderneem geen rare actie of ga er achteraan mailen…gebeurt bij mij wel…maar probeer het te negeren…
@mandy_d. wrote:
Nope…geen last van…ben wel nieuwsgierig,maar onderneem geen rare actie of ga er achteraan mailen…gebeurt bij mij wel…maar probeer het te negeren…
helaas de ervaring dat mail soms niet aankomt of ze “vergeten” te antwoorden…
nou wat heb je in de aanbieding, misschien ben je het hier eerder kwijt :lol:
Hoi,
Er moet maar net animo voor zijn misschien heb je een prijs erbij of bieden vanaf of bieden , je weet nooit wat mensen zoeken en ervoor willen geven, Ja het liefst zo weinig mogenlijk , maar t, is soms maar wat de gek er voor geeft.
Hier ook zo een ongeduldige miep :oops:
oh hier dito
en omdat ik ineens geen mailtjes krijg bij biedingen
check ik continu :oops:
Geen mailtjes bij biedingen? Dan ga ik ook maar eens kijken, heb er giste reen paar dingen op gezet… (oa een houten zandbak…)
@mamaMarije wrote:
nou wat heb je in de aanbieding, misschien ben je het hier eerder kwijt :lol:
Barbiespullen! Zwembad, camper en trein, dus als iemand interesse heeft??
ik zet het op ebay dan weet ik waar ik aan toe ben en geen heen en weer gemail en bijna alles gaat op de post dus ook niemand aan de deur
Bij kleine dingen doe ik idd ook alles via de post, maar dit zijn wat grotere dingen dus die laat ik deze keer ophalen (als er iemand reageert, hihi) maar ik zorg wel altijd dat ik niet alleen thuisben.
E-bay snap ik nog steeds niks van helaas, ik verkoop altijd via het vertrouwde mp, gaat heel best!
Ik ben gewoon zelf heel ongeduldig…
@Sannepan wrote:
@mamaMarije wrote:nou wat heb je in de aanbieding, misschien ben je het hier eerder kwijt :lol:
Barbiespullen! Zwembad, camper en trein, dus als iemand interesse heeft??
haha nou als mijn jongens nou ergens niet mee spelen is het wel Barbie :lol: dus nee ik kan je niet van de ‘zooi’ afhelpen.
Niet??
Ach, ik raak het heus wel kwijt,maar ik moet gewoon even wachten…
hier wel barbies fans… en zwemratjes…
Nou ja, kijk maar even op mp dan, misschien is het wat voor je! Even zoeken op barbie en plaats is lunteren. Ik hoor het wel!
@Sannepan wrote:
Niet??
Ach, ik raak het heus wel kwijt,maar ik moet gewoon even wachten…
Heb je erbij gezet alleen afhalen ?
Dat doe ik praktisch nooit, tenzij het giga groot is of erg breekbaar alles verstuur ik zelfs traphekken
Dan wordt het zo’n duur verhaal met versturen. De camper en het zwembad lukken dan eventueel nog wel te versturen maar die trein is echt groot hoor! Als je interesse hebt, moet je me maar even pb-en dan komen we er vast wel uit!