Mouse!

Gezien ik vannacht mijn eerste post heb geplaatst, moet ik er nu denk ik ook maar even aan geloven om me voor te stellen.

Ik ben momenteel voor het eerst zwanger, overmorgen al weer 10 weekjes, wat gaat het toch lekker snel, ben op 12 juli uitgerekend.

Gezien ik net in het topic voor juli 2011 al wat gepost had, plaats ik het gewoon lekker hier ook om me mee voor te stellen :slight_smile:

Nja, ik ben dus 21, woon nu 2,5 jaar samen met mn vriend met wie ik bijna 5,5 jaar samen ben. Toen ik 15 was riep ik altijd dat ik nooit kinderen wilde nemen, kutkoters dat het waren, maar toen ik op mn 18e naar afrika ging en erachter kwam dat er toch ook wel schattige kindjes waren, begon het wel een beetje bij te draaien. Toen we een jaar later van een vriendin hoorden dat ze zwanger was, begon het eigenlijk al wel een beetje te kriebelen en toen het eenmaal geboren was helemaal. Toen was het alleen nog wachten op mn diploma, die heb ik ondertussen dus toen hield niets ons meer tegen

Ik heb inderdaad geen last van vermoeidheid, eerste paar weken misselijk geweest maar dat is vanaf week 7 a 8 afgenomen en heb ik nu ook geen last meer van, ik merk alleen nog dat ik op de raarste momenten honger krijg nu en eigenlijk anders / meer eet dan eerst.

Enige waar ik nu nog last van heb eigenlijk is sinds vorige week rugpijn helemaal onderin mn rug, maar volgens de VK hoort dat erbij, en pijn in mn borsten aan een stuk door vanaf week 4, dus zolang ik dat maar houd geloof ik wel dat het goed zit en mogen de andere kwaaltjes wegblijven.

Helaas moeten stoppen met sporten, jiu jitsu is natuurlijk al niet zo verstandig wanneer je zwanger bent, maar wegens de rugpijn heeft Kobudo er ook maar aan moeten geloven. Achja, ik weet waar ik het voor doe en ik krijg mn beweging alsnog door naar mn werk te fietsen.

Hoi hoi,

Welkom op dit gezellige forum, veel lees en tik plezier :dance:

Gefeliciteerd met je zwangerschap :smiley:

Liefs Romata :-*

al 29x bekeken en nog maar 1 berichtje? :eh:

welkom

en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Welkom en gefeliciteerd :inlove:

en

Dat hij maar snel zo groot mag worden, mij best :stuck_out_tongue:

En dank jullie allemaal :slight_smile:

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwanerschap! Mijn schoonzusje is 27 en heeft al drie kinderen. Ik zie wel de voordelen van jong moeder worden :slight_smile: Heel veel succes en plezier op dit forum.