Motherhood

Quote:

Echt ongelooflijk wat daar gebeurd is... :'(
Vol afschuw kijken we naar het nieuws...wat een verdriet!!

Vrienden van ons hebben ons gewezen op de onderstaande organisatie.

http://www.motherhood.nl/mh/aaa_actie.htm

Het is een organisatie die direct pakketten naar de rampgebieden versturen.

Als jullie mee willen helpen, lees dan de aanwijzingen goed door, zoals een pakket verpakken in een BANANENDOOS (Stevig) en het pakket wat je zelf samenstelt kun je afgeven op een van de verzamelpunten. (zie knop "inzamelpunten")
Waarschijnlijk kun je een contactpersoon bellen bij jou in de buurt, om te kijken of er nog dichterbij een inzamelpunt is.

LET WEL OP: om het pakket te kunnen versturen, moet je min. € 20,- voor de verzendkosten bijvoegen.

Wij gaan zelf ook een pakket sturen.
Hopelijk willen meer van jullie een graai in de kast doen en helpen met een pakket!!

EN stort op Giro 555 !!!

Alle beetjes helpen... :)

Liefs Nicje :-*

ow wat een goede actie zeg! buiten alleen geld storten heb je zo ook nog een beetje het gevoel zelf mee te kunnen helpen.
Hier ga ik zeker aan meedoen!!!

Groetjes,
Daniëlle

Ik wil niets aan de actie afdoen hoor! Maar ik denk persoonlijk dat het beter is om geld te storten. Je kunt namelijk nooit weten wat ze nodig hebben. De hulporganisaties inventariseren de nood, en kunnen daarna gerichte hulp geven, maar hebben daar natuurlijk wel verschrikkelijk veel geld nodig!

Leila

Hoi Leila

Op zich kan ik je wel gelijk geven, dat geld storten voor gerichte hulp kan zorgen.
Maar aan de andere kant, wij (de gelukkigen die dit niet is overkomen) hebben zo veel spullen, kleding, eten etc.

Er staat op die site een lijstje, wat de hoogst nodige dingen zijn die deze mensen in nood nodig hebben.
Voor ons hele simpele dingen, voor hun een must !!
En er zijn nooit teveel spullen die die kant op gaan…
En dan nog, beter teveel dan te weinig :wink:

De overige produkten en hulp worden van de giften aangeschaft en geboden.
Dus het lijkt me wel een mooie aanvulling.
Ik vind het een fijn gevoel om te weten dat mijn te kleingekochte t-shirt, daar zo welkom is!!

En ieder maakt zijn of haar keuzes, heb ik alle respect voor !!
Het feit dat je eraan denkt vind ik al super !!

Liefs Nicje :-*

Ik zag een paar dagen geleden op het journaal dat er 20 (!!!) vrachtwagen vol bananendozen van Motherhood richting India vertrokken.
Ondanks dat ik me in een ander topic behoorlijk kritisch heb uitgelaten over de bedelacties voor Azië…vond ik dit wel indrukwekkend!

Nu maar hopen dat ze de hulpgoederen idd op de plaats van bestemming aankomen en niet ergens in een loods achterblijven…