Morgen wil ze zonder zijwieltjes gaan fietsen...Gelukt!

Ze roept het al een tijdje, probeert steeds op de fietsen van de buurkindjes maar nu gaat het echt gebeuren… ze wil morgen zonder zijwieltjes gaan oefenen. Ze oefent nu al een tijd op haar loopfiets met haar benen van de grond, ik heb haar eerst dat laten oefenen, maar ze wil zo graag zonder dat ik beloofd heb dat ze het morgen mag gaan proberen. Ben benieuwd!!! Ik vind het net zo spannend haha!

Wow, knap hoor! Ze is nog zo jong…

B´Elanna fietste pas met 5 jaar zonder zijwieltjes. Benthe zal het misschien iets eerder gaan redden, die moet het remmen nog even in de gaten gaan krijgen :mrgreen:



Heel veel succes!

Ze is idd nog zo jong… ook geen idee of t gaat lukken, maar ze wil het zelf al een tijd. Ze speelt hier met een groepje kinderen die al 4/5 zijn, haar beste vrendinnetje is 14 maanden ouder en ze fietsen nu allemaal los… dus zij wil ook. Met de loopfiets gaat ze al lange stukken met losse benen, dus op zich heeft ze die voorbereiding gehad, heb ik haar ook eerst flink laten oefenen.

We proberen het en anders gaan gewoon de zijwielen er terug op!

Gelukt! Gister paar rondjes, vandaag had ze het door! Ik moet haar nog even een duwtje geven en dan roept ze “los” en daar gaat ze! Als ze een obstakel ziet of een auto hoort stopt ze meteen, maar ze kan het!! Ik ben trots en zij nog trotser!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :dance: :clap: