Morgen weer naar school...:(

hier ook nog 3 weken…

zoonlief is nu 2 weken bij zijn papa,

dan weer de laatste week vroeg naar bed…

weer in het ritme komen…

hey lieve gerda , ja hier is het streek ( provincie / landsdeel) gebonden .



Idd lange vakantie in belfië zou ik ook wel willen haha

Hier ook morgen weer, Thijs roept al de hele week hoeveel nachtjes het nog duurt dus hij is er wel klaar voor.

Hier begint alles morgen ook weer en ik heb er helemaal geen zin in. Vond het wel heerlijk die vakantie.

Morgen gaat mn mannetje voor het eerst…snik…fijn zou ik het nooit noemen…de zorg overlaten aan een ander…iemand die hem niet gedragen heeft, niet gebaard heeft, niet gezorgd heeft, hem nog niet kent…maar aan de andere kant…als ouder wil je je kind begeleiden naar de volwassenheid…zelfstandigheid…dit is slechts de eerste stap. Er gaan er nog zoveel volgen die nu nog niet groter lijken dan zo’n eerste schooldag,maar zonder twijfel wel groter zijn…zo wennen papa en mama ook langzaam aan dit proces…klein beginnen…op de grote-kinderen-school!



Succes komend schooljaar dames!

Hier ook nog 1 week voordat de peuterspeelzaal weer begint. Voor mij hoeft het eigenlijk niet, ik vind het erg gezellig als ze thuis is.





Sterkte deze week!

Onze kids gaan over 3 weken weer, ik mag vandaag zelf weer beginnen na mijn vakantie.

De komende twee weken zal waarschijnlijk voor de kinderen best leuk zijn, al vinden ze het zelf minder dat pap en mam weer gaan werken.

Ik ben elke woensdag vrij en dinsdagmiddag, mijn man maandagmiddag.

Dus dan hebben we op die dagen nog de middag om leuke dingen te doen.

Ook nog een week kindervakantiewerk, en dan 7 september weer beginnen.

Jongste in groep 2, oudste in groep 5.

Nou ik heb mn kerel net weg gebracht.



voor het eerst naar school.

Ik had er meer moeite mee dan ik had gedacht.

Y. niet. Die was zo binnen en zat al in de kring.

Baal alleen, was het fototoestel vergeten :frowning:

@knollie1 wrote:

Nou ik heb mn kerel net weg gebracht.



voor het eerst naar school.

Ik had er meer moeite mee dan ik had gedacht.

Y. niet. Die was zo binnen en zat al in de kring.

Baal alleen, was het fototoestel vergeten :frowning:




Voel helemaal met je mee…hadden we camera en fototoestel,maar in de hectiek is dat er niet echt van gekomen…man heeft klein stukje gefilmt…ik was meer met Jo bezig…wel een geruststelling ( :? ) om te zien dat hij nu al niet buiten de boot valt…die hele gang bezaaaaaaid met Cars-rugtassen…en de bak bekers ook…uiteraard heeft Jo zelf ook Cars uitgezocht…ach…dan hebben de kids iig al iets gemeen…hihi…

Ja idd hier ook welgeteld 8 cars bekers en trommels.

Gelukkig heeft y. thuis ook een fc twente setje, moet hij die maar een keer meenemen.

haha ja hier ook een overschot aan Cars bekers en trommels… Merijn heeft ook nog een Bolt setje… gelukkig heb ik alles gelabeld met zijn naam :mrgreen:



Afscheid ging goed, ik zit hier nu thuis zonder kinderen voor het eerst sinds tijden… heb vrije dag genomen. Maar wat is dat raar joh!

hier ook weer naar school.

Het was vroeg vanmorgen 8)



Maar ook wel lekker hoor, weer een gewoon ritme erin.

Het is alleen wel heel stil nu hier.

Hier is mijn meisje ook weer naar school… :cry:

Het is zoooooooooooooooooooo stil in huis…

Vind er ook niks aan…

Niet meer samen spelen, niet meer samen pannenkoeken bakken, niet meer samen knuffelen, niet meer samen naar opa en oma, niet meer samen een dagje weg of zomaar naar de stad fietsen voor een ijsje of poffertjes… stomme school… :?




Gelukkig mag ik haar om 12:00 weer halen :dance:

Gaan we lekker samen een broodje eten!!

En 's middags na 15:15 kunnen we weer leuke dingen doen :dance:

Hier vanmorgen de oudste naar groep 4 gebracht. Hij had er zin in.



De middelste naar de psz gebracht, die vond het ook weer helemaal goed.



De jongste ligt te slapen en het is hier stil…

Ik vind het heerlijk, lekker weer ritme en structuur erin! Natuurlijk vind ik het jammer dat de vrijheid weer beperkt is maar de kidneren varen er wel bij :thumbup:

Het was inderdaad wel vroeg vanmorgen :zzz:

Wij hadden nog 1 dagje uitstel, tigo begint morgen in groep 4. En ik mag weer gaan werken na 3,5week vakantie… pffffffffff vakantie is veeeeeeeeeeeeeeel leuker… (nu spreek ik he, want tigo heeft enorm veel zin in groep 4)

wij beginnnen maandag weer…



zelf vandaag al op school geweest, lokaal in orde maken, lessen voorbereiden, handelings plannen maken, morgen de eerste vergadering!

Wij hebben de 1e schoolweek er weer op zitten.

En wij vinden het alle 3 weer heerlijk. En ik niet omdat ik mn zoon niet meer dagelijks thuis heb ofzo, want het is voor mij juist weer veel werk om hem naar school te brengen, hem op te halen en de korte tijd daartussen te benutten. En het was “ondanks alles” behoorlijk gezellig in de vakantie. En hij is voorbij gevlogen, zou willen dat we de Belgische zomervakantie hadden: 2 maanden!

Maar het is gewoon weer fijn om in dat heerlijke sfeertje te zijn van school.

De 6 weken vakantie waren voor Th, en daardoor ook voor mezelf, behoorlijk pittig en het is fijn om te zien dat school hem zo goed doet.



Ik doe er naar Th toe trouwens nooit over zo van “zucht nu is de vakantie weer voorbij, MOETEN we weer naar school”.

Hij vindt naar juffie gaan nu echt heel fijn en dat wil ik graag zo houden 8) .