Even sentimenteel…
Zo schrijf je bij de 9 maandenmama’s, dan bij de babybrabbelaars dan bij dreumesgebabbels, bijeuter/kleutergebabbel en zo kan je je eerste topic opnenen bij “leeftijdscategorie basisschool” … Waar blijft de tijd.
Morgen gaat Mik voor het eerst wennen op school. Vandaag heeft hij zijn uitnodigingskaartje van Dikkie Dik via depost geha den hij is echt laaiedn enthousaist en moest gelijk de hele familie afbellen, de schat :inlove:
Mik mag 10x wennen en gaat dus 10 weken lang elke woensdagochtend, ben benieuwd hoe mijn kleine grote smurf het gaat vinden morgen
en mama ook :shifty:
zo’n nieuwe fase is ook wel heel leuk hoor.
Hopelijk heeft hij het snel naar zijn zin op school!
En jij sterkte
Komt goed zussie :-*
Hoe vindt hij het? En jij?
Het gaat hard he meid!
Hier contact gehad met D.amian zijn aanstaande school.
7 september gaat zijn uitnodiging voor ze eerste wendag op de post zei de directeur :shifty:
Hoe is het gegaan vandaag ?
Spannend he…
toen mijn oudste naar school ging had ik net mijn jongste gekregen…nu gaat die ook alweer naar school…hij wordt 1 okt 4 jaar en mag voor die tijd een paar keer oefenen…niet zo lang van te voren al hoor,gewoon een paar ochtenden voor die tijd…
Maar het lijkt mij nu anders…heb nu geen kindje meer thuis en veel vrije tijd voor mezelf,vooral in mijn avonddienst…
Heb nu al besloten dat ik dan gewoon 2 ochtenden per week ga sporten…echt even tijd voor mezelf pak…
Hij is de eerste wenochtend tot 2x toe naar huis gelopen
Zie hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78448
Afgelopen woensdag daarintegen ging het super :thumbup: