Morgen naar de huisarts.../update: ongesteld...

nouja zeg… hadden ze dat niet gewoon aan de telefoon kunnen zeggen dan?

dit kost jou en anderen dus onnodig veel tijd!



balen dat ze niet ff een bloedtest willen laten doen

maar ik vind het dus nog veel belachelijker dat je hiervoor helemaal daar naartoe moest komen… :roll:

@Ziet wrote:

nouja zeg… hadden ze dat niet gewoon aan de telefoon kunnen zeggen dan?

dit kost jou en anderen dus onnodig veel tijd!



balen dat ze niet ff een bloedtest willen laten doen

maar ik vind het dus nog veel belachelijker dat je hiervoor helemaal daar naartoe moest komen… :roll:




Ja… dat stond er misschien nog niet zo duidelijk maar da’s nou precies de reden waarom ik zo pissig ben! :evil:



Nog steeds niet ongesteld geworden… en ik zou geen idee hebben waar het anders aan kan liggen eigenlijk… :think:



Ach… vandaag donderdag… da’s ook een mooie dag om te wachten! :mrgreen: En… dankzij Marieke ga ik hoe dan ook morgen testen, zonder hier thuis ruzie te hoeven krijgen over de centen die het allemaal kost! :wink: ( :-* voor haar dus!)

De test is op de post, maar ff ochtendurine opvangen meid en dan zodra de test er is 15 sec in het bakkie houden :mrgreen:



Ben benieuwd!



Liefs Marieke

@Marieke1978 wrote:

De test is op de post, maar ff ochtendurine opvangen meid en dan zodra de test er is 15 sec in het bakkie houden :mrgreen:



Ben benieuwd!



Liefs Marieke




Echt balen dat ik morgen moet werken. Misschien dat ik hem tot zaterdagochtend bewaar? Want volgens mij is het ook niet bevordelijk om ochtendurine een hele dag te bewaren en dan te testen… :think:

Kijk maar wat je doet, en anders pies je over het staafje zodra je thuis bent :mrgreen:



Had em anders ook wel ff langs kunnen brengen, stom, tis niet zo ver weg…

@Marieke1978 wrote:



Had em anders ook wel ff langs kunnen brengen, stom, tis niet zo ver weg…




Je bent gek jij… maar wel lief!! :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

Kijk maar wat je doet, en anders pies je over het staafje zodra je thuis bent :mrgreen:



Had em anders ook wel ff langs kunnen brengen, stom, tis niet zo ver weg…




'k Had jou net al gepb’t natuurlijk… :frowning:

Wéér negatief.



Zo’n twee weken overtijd ben ik… dit heb ik nog nooit gehad. Zou wel heel toevallig zijn als manlief en ik de vruchtbare periodes in de gaten houden en dan dat ik nu toevallig een menstruatie oversla… :think:



Begin volgende week bel ik wel weer met m’n huisarts. Ik wil eigenlijk voor volgende week wel wat zekerheid. Dan is het familieweekend en het valt op als ik niet drink (eh… niet dat ik zo’n onwijze zuipschuit ben hoor maar tijdens dat soort weekendjes vinden m’n schoonfamilie en ik het wel gezellig om een borreltje te nuttigen :wink: ) Maar goed, dus óf ik wil een fantastisch nieuwtje hebben en een goede reden om de wijntjes af te slaan, óf ik wil daar niet op hoeven letten want anders is het ook zo vaag. Schept toch verwachtingen, nietwaar?



Grr. Heb ik dat. :twisted:

Echt vervelend is dat voor je zeg !

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt !

Ga je morgen de HA bellen? Zou ik wel doen meis. Veel succes maar weer, en ik vind dat ie maar eens mee moet gaan werken, je kan iemand niet zo lang in onzekerheid laten, zeker niet als je het zo graag wil… :-*

Weet je waar ik zo van baal? Van die ha die zeggen dat je maar moet afwachten, en van ha die zeggen dat je niet zwanger bent omdat je een negatieve test hebt. Ikzelf ben er zo eentje die weet dat ik zwanger ben zonder posi test. Mijn hcg gehalte komt pas met 6 a 8 weken, dat is dan ook de eerste keer dat ik posi. test.



Dus mijn advies… niet laten afschepen en zeggen dat hij je serieus moet nemen! Ik heb nu al 2x ruzie gehad hierover met mijn ha en 1x ruzie met de gyn. Nu heb ik eindelijk een gyn die mij gelooft op mijn woord en die er ook iets mee doet.



(het probleem is alleen dat ook al doe je een bloedtest, als je hcg pas laat komt, dan heb je daar ook weinig aan :wall: )



Dus NIET LATEN AFSCHEPEN !!!



Succes!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid en zekerheid hebt, dit is helemaal niks zo…En dan hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent :pray: .



:hug:

Net terug van de wc en… beetje bruin bloedverlies en helder rood met afvegen (lekker praatje jongens… :oops: sorry hoor)



Maar goed. Da’s geen teken van zwangerschap… En Jeroen wilde nog wel weer een test kopen vanavond om morgenochtend te doen… :roll:



Nou ja geen idee hoe dit nu weer komt (die twee weken later) maar wel opgelucht op de een of andere manier. Dan weet ik toch min of meer waar ik aan toe ben…

:? Jammer hoor :hug:

't Is een beetje dubbel he?

Aan de ene kant is het flink balen, maar aan de andere kant heb je nu wel weer zekerheid…



:hug: :-* Heleen

:hug: :hug:

Jammer, maar die onduidelijkheid is ook vreselijk :hug:

Wel vreemd hé zo dat jelichaam zo je voor de gek houd en in spanning Natuurlijk heb je gelijk de hoop dat het zwangerschap betreft., en dat je nu ongesteld raakt lijkt mij ook teleurstellen.



Dikke knuf meis :-* :hug: