Morgen met de trein .. leuk uitje ?? waarheen ??

Morgen met de trein … leuk uitje ?? waarheen ??





we gaan morgen met de trein en de planning was texel maar komen er net achter dat de kaartjes vanaf 9 uur gelden en dan word texel wel erg laat van uit twente



zal betekenen dat als we om 9 uur met de trein gaan zijn we er om 12.30 als alles mee zit en kunnen we om 13 uur met de boot zijn we om 13.30 over en zullen we ook weer 19.30 met de boot terug moeten en zijn we rond half 1 thuis



beetje kort en laat dus alternatief zijn wel opzoek

oeff dat is lastig waarheen. Heb je iets in je hoofd wat je graag wilt doen?



Den Haag misschien?

we hebben iets gevonden



we gaan naar het spoorwegmuseum in utrecht



d.uco heeft vorige week een lego trein gekocht van mijn zak/spaarpotgeld en vinden dat wel toepasselijk om heen te gaan en de afstand is ook goed om te doen



bedankt voor het meedenken

Spoorwegmuseum is echt heel leuk. Veel plezier!

Dan heb ik nog een tip voor je: via Douwe Egberts oerhollandse uitjes krijg je korting: tweede kaartje gratis. Even kijken op de site dus van DE.



Hebben wij pas ook gedaan: errug leuk :thumbup:

Veel plezier

bedankt voor de tip



het 2de kaartje hadden wij ook gratis via het spoorboekje wat een tijdje gelden in de brievenbus zat…



en het was een top dag !!



vanmorgen om 7.50 met de trein gegaan (gewoon op gegokt)



rond half/9 9uur controle gehad werd niks van gezegd



naar het museum gegaan ruim 2 uurtjes rond gelopen en gedaan



nu is thomas de trein helemaal geweldig bij m.art.hijs



super leuk zal straks een paar fotos bij plaatsten



daarna nog even door Utrecht stad gegaan een een broodje gegeten…



toen weer met de trein richting huis



in Amersfoort er uit gestapt en daar naar de stad M. sliep in de wagen en met papa en D. op het terras neer gezet



mama rond om de mannen de stad in shoppen (niet veel gekocht maar wel leuk) natuurlijk nog wat thomas de trein en vriendjes gekocht voor de heren in de stad… en nog ijsjes gegeten enz…



eind van de middag weer in de trein en rond half 8 waren we weer thuis moe en voldaan…



morgen slagharen en dan is het feest weer over voor deze vakantie



ben nu wel gebroken en heb weer meer last van mijn rug dus morgen lekker met m rond lopen en rond kijken