Moordwijven

Is er iemand al naar de bios geweest? Wij denken erover om zaterdag te gaan maar mijn lief is vreselijk bang dat het een ‘wijvenfilm’ is :mrgreen: .

Hij lijkt mij zooooooooo leuk, heb in de Bios een voorstukje gezien. Hij gaat vandaag in première dus misschien dat vanavond laat een paar reageren die er geweest zijn…

“Wie kwam er voor de anusbleek?” :mrgreen:



Die toch? Lijkt me hilarisch! :lol:

Ik zag net een voorstukje op TV maar volgens mij komt ie de 20ste (=morgen) in de bios… :think:



Ik hou niet van de bios dus ik wacht tot ie uit is op DVD! :wink:

@Greetje14 wrote:

Ik zag net een voorstukje op TV maar volgens mij komt ie de 20ste (=morgen) in de bios… :think:



Ik hou niet van de bios dus ik wacht tot ie uit is op DVD! :wink:




wachten tot hij uit is? :mrgreen: niks daarvan gewoon downloaden en branden .hehehe

:mrgreen: tja da’s ook leuk maar je moet het toch een beetje spannend houden en af en toe een bioscoopje / etentje pikken he :wink: .

Het kan best trouwens dat hij pas vanavond in premiere gaat, had ik helemaal nog niet aan gedacht :think: :doh: .

daar heb je ook wel weer gelijk aan…ik ben nog nooit met mijn man naar de bios geweest…hij houd niet zo van drukke ruimtes en zo…dus dan is het eigelijk altijd downloaden en dan met shippies en toastjes op de bank…open haardje aan…ook erg gezellig :inlove:

filmhuizen zijn daar een prima oplossing voor diaantjuh :-*



Marielle is geweest gisteravond en die vond 'm helemaal leuk!!!

Jullie vinden mij nu vast een muts maar ik vind het geluid altijd zo vreselijk hard in een bios :oops:

Ik vind het thuis zo lekker gezellig!

Languit op de bank, wijntje erbij, wat lekkers erbij :thumbup:



Maar de film lijkt mij geweldig!!!

Hebben jullie Alles is Liefde ook al gezien? Die is echt super romantisch, ik kwam er helemaal opnieuw verliefd uit vandaan :wink:

@cathyanne wrote:

Hebben jullie Alles is Liefde ook al gezien? Die is echt super romantisch, ik kwam er helemaal opnieuw verliefd uit vandaan :wink:




Jaaaaaaaaa ik ben er van de week geweest ! Geweldig ! :inlove:

Wil hem nog wel een keer zien :smiley:

haha ja ik ook (ik twijfel tussen Alles is liefde of Moordwijven) maar m’n lief moet het ook nog willen :think: