moordvrouw

iemand deze serie gezien vrijdag? en was het wat?

ik moet hem nog kijken, maar was benieuwd of er al liefhebbers van zijn :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

iemand deze serie gezien vrijdag? en was het wat?

ik moet hem nog kijken, maar was benieuwd of er al liefhebbers van zijn :slight_smile:




Ik heb het gezien en ik vond het heeeeeeeel verbazingwekkend wat iemand allemaal kan bewerkstelligen op haar eerste werkdag.

Ik heb gekeken. Ik vond het wel leuk, maar ik weet niet of het voor mij iets is om voor thuis te blijven.

@Bella wrote:

@knipoogje1983 wrote:
iemand deze serie gezien vrijdag? en was het wat?

ik moet hem nog kijken, maar was benieuwd of er al liefhebbers van zijn :slight_smile:




Ik heb het gezien en ik vond het heeeeeeeel verbazingwekkend wat iemand allemaal kan bewerkstelligen op haar eerste werkdag.


:lol:

Idd

Maar was wel leuk!

@Bella wrote:

@knipoogje1983 wrote:
iemand deze serie gezien vrijdag? en was het wat?

ik moet hem nog kijken, maar was benieuwd of er al liefhebbers van zijn :slight_smile:




Ik heb het gezien en ik vond het heeeeeeeel verbazingwekkend wat iemand allemaal kan bewerkstelligen op haar eerste werkdag.




Haha, Bella, dat was inderdaad wel een beetje ongeloofwaardig.

Vond het niet zo spectaculair eigenlijk!

ik ben het nu aan het kijken, maar vind het tot nu toe nog niet echt geloofwaardig…

geef mij maar gewoon flikken maastricht :mrgreen:

@Bella wrote:

@knipoogje1983 wrote:
iemand deze serie gezien vrijdag? en was het wat?

ik moet hem nog kijken, maar was benieuwd of er al liefhebbers van zijn :slight_smile:




Ik heb het gezien en ik vond het heeeeeeeel verbazingwekkend wat iemand allemaal kan bewerkstelligen op haar eerste werkdag.




ze krijgt inderdaad enorm veel voor elkaar op een eerste werkdag… beetje vreemd allemaal dat niemand haar ook afremt en ze alles maar kan doen :think:

nou ik vond het heel raar dat je politie of wat dan ook bent en je houd iemand onderschot en je telefoon gaat dat je die probeert te pakken??? ik vond het zooo raar,



maar het is wel grappig om te zien waar het zich afscpeelt want heel veel is hier in de buurt gefilmd en bij mijn werk, en er zijn bekenden die figureren…

Ach, vond het wel leuk. Ik vind de flikken series beter, en die zal ik dus ook gaan kijken…

Ik zei vrijdagavond ook al: het is absoluut geen flikken maastricht/gent.



Tja…behoorlijk ongeloofwaardig, ze was echt a-collegiaal, haha.

Sowieso past ze voor mijn gevoel niet helemaal in zo’n soort serie.

Het leidde mij gewoon af dat je gewoon Wendy van Dijk ziet die doet alsof ze een agente is. Ik zie het personage niet, maar Wendy in een ander kostuum.

Dat zal er waarschijnlijk aan liggen dat het tussen TVOH werd uitgezonden, ik verwachtte in de pauze toen ze terugzapten naar TVOH dat Wendy ging zeggen “en nu mag u via sms aangeven wie er dood gaat en hoe de aflevering eindigt”

Flikken Maastricht is dan een stuk beter, zouden ze dat tegenover elkaar plannen op vrijdag? Want dan heeft Moordvrouw een probleem.

De kritiek op internet was niet mals.

Ik vond het raar dat het in Friesland speelt en er geen enkele persoon Fries praatte. Oh en een marokkaan die Bram heet? Had ik ook niet gedaan.

Toch 3,2 miljoen kijkers, maar zat tussen TVOH in, dus veel mensen hebben het gewoon aan laten staan en zijn wat anders gaan doen, of hebben de rit uitgezeten. Komende vrijdag blijkt wat er van is overgebleven

aangezien komende vrijdag de film van flikken erop is, vermoed ik dat moorvrouw wat minder kijkers heeft. :slight_smile:

of het moet op een ander tijdstip komen? :think:



maar ik vond wendy ook niet geloofwaardig acteren. ik was er niet van gecharmeerd.

Dat die jongen bram heet, dat stoorde me dan weer niet. Er zijn genoeg andere culturen die wel in nederland gewoon geboren worden en dus ook ned namen krijgen.

dat telefoontje opnemen vond ik ook nogal raar… :think: je hebt iemand onder schot, je collega ligt op de grond en jij gaat je tlefoon opnemen…

net zoals dat ze als politie die ontsnapte gevangene haar kogelvrij vest geeft… zoiets doe je toch niet? :think:

al met al, ik vond het allemaal echt erg ongeloofwaardig. ook hoe ze in haar eentje overal op af stapt. volgens mij moet je als rechercheur ook gewoon met je 2e zijn :think:

Nou ok, het enige wat ik dan snap is de naam Bram, ik ken namelijk ook een Marokkaanse Bram en dat is een verbastering van Brahim :mrgreen:

@Melanie wrote:

Nou ok, het enige wat ik dan snap is de naam Bram, ik ken namelijk ook een Marokkaanse Bram en dat is een verbastering van Brahim :mrgreen:




Juist, volgens mij werd er op een gegeven moment ook geroepen: Ibrahim!



Dus ik gok dat die naam een verbastering is.

Ik heb alleen dat stukje met die telefoon gezien, en toen wist ik eigenlijk al genoeg :mrgreen:



Ik ga gewoon weer voor Flikken Maastricht 8)

@mayo28 wrote:



Ik ga gewoon weer voor Flikken Maastricht 8)




Absoluut!!!

Maar dan graag zonder Daan, die vond ik dan wel weer irritant, haha.

Wel grappig om bekende plaatsen te zien maar verder totaal ongeloofwaardig.

Geen fries accent, geen friese taal.

Komt ze bij een boerderij en praten ze daar gewoon nederlands, dat zal echt zo snel niet gebeuren hier.

@Marieke_5000 wrote:

Wel grappig om bekende plaatsen te zien maar verder totaal ongeloofwaardig.

Geen fries accent, geen friese taal.

Komt ze bij een boerderij en praten ze daar gewoon nederlands, dat zal echt zo snel niet gebeuren hier.




Klopt inderdaad.

En het bureau staat in Leeuwarden, maar ik heb geen enkel stukje stad gezien.

Nu leek het net of het gewoon op het platte land was.

@Esseke wrote:

@Marieke_5000 wrote:
Wel grappig om bekende plaatsen te zien maar verder totaal ongeloofwaardig.

Geen fries accent, geen friese taal.

Komt ze bij een boerderij en praten ze daar gewoon nederlands, dat zal echt zo snel niet gebeuren hier.




Klopt inderdaad.

En het bureau staat in Leeuwarden, maar ik heb geen enkel stukje stad gezien.

Nu leek het net of het gewoon op het platte land was.




Jawel hoor, de toren in het centrum is in beeld geweest.