Mooie tekst/spreuk

Hallo,

Ik zoek een mooie tekst of spreuk wat ik bij mijn tattoo bij de namen van de kids kan laten zetten, iets wat toepasselijk is, de tattoo heb ik als symbool van de geboorte van Jayden laten zetten toen, nu is Finnley er ook bij, en lijkt het me mooi om er een mooi tekst bij te doen, maar ik kan dus niks toepasselijks vinden he :eh:

Wie helpt, mag in het Latijns, spaans of engels zijn :wink:

Nou helemaal niemand die iets weet? :think:

Ik zit te denken… maar kan echt nergens op komen, behalve op liefde…

Ben nooit zo van de teksten… meer in symbolen…

Sorry!

pure life, pure love… :think:

Hier zou ik in november een tattoo laten zetten met de initialen van de kids. Maar ja, bleek weer zwanger en dan moet er een letter bij.

Dus maar even uitgesteld.

Bij mij word het dus een soort van vermenging van 4 letters rondom een hart en een klavertje 4 en ik wil er helemaal geen tekst verder bij…

Wil je bij elke naam een tekst, of een tekst die bij beide namen komt te staan?

Ik denk dat het ook heel moeilijk is voor een buitenstaander om iets te bedenken.

Het gaat om jouw gevoel bij jouw kinderen. Dat moet eigenlijk zelf boven komen borrelen…

Al snap ik je wel, je wilt het zeker weten, het komt immers op je lijf.

Ik weet zo 1,2,3 ook niets…

Ik weet het al…

Geen tekst :mrgreen:

De tattoo (takjes met bloemen en blaadjes) loopt over in de namen, net alsof de namen aan die tak gegroeid zijn, das ook een mooi symbool toch?

Ach ja ik zie wel zaterdag word ie gezet op mijn arm :mrgreen:

en hoe is het gegaan en hoe is het geworden ?

@bianca81 wrote:

en hoe is het gegaan en hoe is het geworden ?

Kijk hier maar eens :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=91117

tis dat je hem al hebt zie ik nu pas :smiley: maar ik wil ooit graag lotussen op mijn rug, voor elk kind 1 (kinderwens is nog niet vervuld :wink: ) maar daar bij wil ik in het latijns hebben gedroomd gedragen geboren… stond ook op het geboortekaartje van de eerste, kort, krachtig maar oh zo waar.