http://www.vocalicious.com/empty_arms/empty_arms_mod.html
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik kwam per ongeluk op deze site. Ik vind het zo mooi gemaakt, maar wel heel emotioneel.
En toch steekt het ook een hart onder de riem (ofzoiets).
Liefs, lissie
Ik had hem idd al eens gezien.
Hij is echt mooi gemaakt… En zo herkenbaar!
Liefs,
Noortje
Is idd mooi . En zo een daadwerkelijk verhaal dat ik gewoon een traantje moest laten ( aan de hormonen he haha)
Een jaar of 2 geleden heb ik het voor het eerst gezien.
Was het alweer vergeten. Toen was het heftig, maar weet nog dat Marco tegen me zei: Kop op, we zijn nog niet zo ver; dit gaat niet over ons…
Nu een aantal heftige emoties later zie ik het weer…
Mên wat een herkenbaar verhaal is het toch.
Het bizarre is, dat dit nu wel ons verhaal kon zijn. Ook op dit moment zijn wij op zoek naar een manier om het een plaatsje te geven. Te accepteren dat het waarschijnlijk niet gaat lukken…
Zoals het einde van de presentatie ook zegt.
Super mooi!!!
Heel mooi!
Het doet me weer beseffen dat er zoveel meer zijn en het allemaal zo oneerlijk is.
Ik had van de week ook weer eens zo’n onbedwingbaar verdriet, mijn hart scheurde gewoon.
Ik besef dat ik er mee deal, maar vind het nog steeds vreselijk moeilijk om het te accepteren, en dat de pijn diep zit.
Dit is een prachtig voorbeeld.
Als ik nu nog eens iemand hoor met goedbedoelde adviezen of die het allemaal niet snappen, zal ik ze dit eens mailen.
Thanks, ga nu maar weer een zakdoekje zoeken!
Hele mooie site, ken hem ook van 2 jaar terug, toen was het voor ons alsof het ons verhaal was. Nu gaan we binnenkort voor ons tweede kindje een ivf poging ondergaan. Ik hoop dat over twee jaar er meiden net zo aan toen zijn zoals wij nu. Het verdriet is nog steeds erg herkenbaar maar gelukkig is het nu niet meer vantoepassing maar de tranen komen nog steeds bij het zien van de site…
Gr Tans