Mooi weer.

Wat gaan jullie doen vandaag?



Wij gaan vanmiddag naar het bos. Mn oma heeft daar een bungalow.





Ik krijg er echt een lente gevoel van. 8) Het gaat dan ook lekker ruiken vind ik buiten. Echtd ie geur van de lente hahahahahaha

Ik ga zo ff poetsen als Joy straks gaat slapen ff lekker op me gemak.

En daarna op de fiets naar me ouders huis even kijken hoe het met de poezen is daar, er komt wel elke dag iemand eten/drinken geven maar toch dat is ook zo kort (ouders zijn op wintersport)



En dan tja gelijk even gebruik maken van hun tuin hahaha :lol:

(ik heb alleen balkon!)

Het is indd zulk lekker weer kan Joy lekker spelen ga ik lekker op de schommelbank zitten boekje lezen!

Oohhhh je hebt helemaal gelijk.

lekker fietsen met Marit in de fietskar!!

eerst om half 1 ajax kijken :mrgreen:, daarna lekker in de tuin zitten! :dance:

@Amy82 wrote:

eerst om half 1 ajax kijken :mrgreen:, daarna lekker in de tuin zitten! :dance:




Tegen wie moet Ajax?



Hahaha even offtopic maar ben weleen voetbalfan.

Ik heb gister al genoten van het zonnetje! Heerlijk gepicknicked op het strand! Zalig in het zonnetje…



Vandaag…kindjes zijn weer thuis en mijn kleine meid heeft koorts… De boys stuur ik zo de tuin in!

Heb gisteren al de was buiten gedroogd… en zit nu te kijken of ik niet toch even mijn gras al kan maaien en de heg kan snoeien…Wil mijn tuintje echt afmaken nu, maar dan moet ik toch eerst even naar mijn ouders om de apparatuur te halen, hehe, dat heb ik allemaal nog niet. Wel gisteren voor de klimop bijgesnoeid(lees even geknipt, net als naar de kapper gaan) en eindelijk al die rotblaadjes voor mijn voordeur weggeveegd, ziet er een heel stuk frisser uit…

Ik ga zo eerst naar huis rijden 8) Tegen de tijd dat ik thuis ben kan Sam weer naar bed, misschien dat ik ff zelf lekker buiten in de tuin wat ga doen ofzo… en anders als Sam wakker is lekker wandelen.

Ben gisteren zelfs een beetje verbrand in m’n gezicht :shock: :dance: Vandaag en morgen nog zo’n mooie dag! Genietse!

Vrijdag zat ik met Noah op het strand, Gisteren zat ik met Noah op het strand. Vandaag komt schoonmoeder voor Sunday Lunch, maar hopelijk kan ik daarna met Noah naar het strand. Heerlijk om 10 minuten bij het strand vandaan te wonen!

Wij krijgen vanmiddag visite, denk dat we wel buiten kunnen zitten :thumbup:

@Nefarious wrote:

Vrijdag zat ik met Noah op het strand, Gisteren zat ik met Noah op het strand. Vandaag komt schoonmoeder voor Sunday Lunch, maar hopelijk kan ik daarna met Noah naar het strand. Heerlijk om 10 minuten bij het strand vandaan te wonen!


Me = jealous :angel:

weinig, de kids zijn bij opa en oma, die zijn naar het buursemeer, en wij gaan ze straks weer ophalen, verder gewoon nog ff relaxen

De was hangt al in de tuin, als Daniël straks wakker is gaan we lekker een stukje fietsen!

@crien wrote:

@Nefarious wrote:
Vrijdag zat ik met Noah op het strand, Gisteren zat ik met Noah op het strand. Vandaag komt schoonmoeder voor Sunday Lunch, maar hopelijk kan ik daarna met Noah naar het strand. Heerlijk om 10 minuten bij het strand vandaan te wonen!


Me = jealous :angel:
Anders ik wel, het is zooo lekker! Ik had het ook altijd van waar ik vandaan kom nu helaas niet meer. Dat mis je dan wel!

Ik ga strakkies werken

@schoen wrote:

Ik ga strakkies werken




Oohh balen of niet.

Via de toeristische route met de auto, gaan we naar het cafe/terras.

Papa heeft darten en wil dan graag zijn dochter showen aan al onze moaties en de rest.

Lola kan daar mooi buiten spelen met de rest van de kinders.

Daarna naar oma hapje eten.

Ik heb heerlijk de was buiten gehangen en we zijn net terug van een behoorlijke wandeling.

Zaaaaalig, hopelijk houdt dit weer voorlopig aan.