Mooi overzicht in bijvoorbeeld Excel

Ik zou graag een excelbestand (een overzicht van onze beebs) invoegen. Is dat mogelijk? Of zijn er andere manieren om een mooi overzicht te maken?!

Je kunt geen excel bestanden invoegen, maar je kan met de list functie wel mooie lijstej maken hoor.

Of anders in excel maken en er een printscreen van maken en deze vervolgens op het forum zetten.

@ruud wrote:

Je kunt geen excel bestanden invoegen, maar je kan met de list functie wel mooie lijstej maken hoor.

Of anders in excel maken en er een printscreen van maken en deze vervolgens op het forum zetten.

Maar hoe maak ik die lijst dan? Ik heb wel iets geprobeerd met gegevens invullen en dan op die knoppies, maar zo werkt t kennelijk niet.

Voorbeeld van hoe een lijstje er uit ziet in het forum design…:

• item a

• item b

• item c

• item d

• item e

Voorbeeld van hoe je het lijstje maakt:

• item a
  • item b
  • item c
  • item d
  • item e

Suwanna,

Weet je hoe ik het doe (geleerd van Wijnanda): ik maak de tabel zoals ik hem hebben wil in Excel en kopieer hem dan (het deel dat ik hebben wil) naar een tekenprogramma. Dat kan Paint zijn (alleen mijn versie van Paint is te oud) of iets anders (ik gebruik Irfan view). Daar verklein ik hem evt. en sla hem dan op als .jpg bestand of iets anders dat KOK accepteert (bv. .png). Dat kan je dan gewoon onder je bericht plakken en werkt perfect. Ik vind het “lijstjes” commanda in KOK nl. niet zo mooi als een “echte” tabel. Een vb. vind je bij de april-mama’s 2006 op de eerste pagina.

Succes!

test

Schema

Test

ff iets uitproberen:

naam leeftijd NOD

Eddepet 33 jaar 2e kindje

even proberen

ff uitproberen:

En hoe krijg ik er nu een mooie achtergrond bij?!