montego liberty en bobike maxi....snap er niks van

@klavertje4 wrote:

ik heb een gazelle bloom en het stoeltje zit ongeveer net zo bevestigt als karin… de fietsenmaker zei dat het zo moest!



zo staat het ookop de site van gazelle:


En dat vind ik dus vreemd omdat in de gebruiksaanwijzing van de bobike maxi overduidelijk staat dat hij aan je FRAME moet worden bevestigd en neit aan de bagagedrager.... :think:

Dit is mijn fiets, de sparta amazone trendy…heb hem net gloedje nieuw gekocht, en kreeg beide fietszitjes ook zo bevestigd door de fietsenmaker…Die vertelde mij dat het achterzitje echt aan het frame moet vast zitten…



De bagagedragen van aluminium kan ook veel te weinig hebben hoor, voor een kinderzitje erop… Dus hij moet inderdaad aan het frame volgens mij… En tja, de term ‘moederfiets’ klinkt leuk, maar ik viel met mijn GMG stoeltje ook al met de neus in de boter want hij mag dus niet zomaar aan t stuur hangen, staat overal vermeld… Moet dus allemaal met adapters en aan de stuurpen. Nu heb ik een bagagedrager die nog minder kan hebben hoor, maximaal maar 10 kilo. ( dus kan ik mijn dochter van 1 jaar al niet op de bagagedrager hebben!)



groetjes,



Louise

Nou het zit me toch niet lekker dat het zitje niet aan het frame vastzit dus ik haal morgen een ATB beugel bij de fietsenzaak en dan kan het wel !



@Karin2 wrote:

Nou het zit me toch niet lekker dat het zitje niet aan het frame vastzit dus ik haal morgen een ATB beugel bij de fietsenzaak en dan kan het wel !







En hopelijk stuur je de rekening niet naar mij :mrgreen: :wink:



Vriendin van mij had hem hetzelfee als jouw bevestigd, dus ik had mijn reserve beugel aan haar gegeven. Twee weken later kocht mijn man en fiets en toen kon ik dus zelf zo’n beugel gaan kopen :doh:

@Claudie23 wrote:

Dit is mijn fiets, de sparta amazone trendy…heb hem net gloedje nieuw gekocht, en kreeg beide fietszitjes ook zo bevestigd door de fietsenmaker…Die vertelde mij dat het achterzitje echt aan het frame moet vast zitten…



zo zit die van mij ook idd