Mongool na dertig jaar ontmaskerd

http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/



Ik geloof er niets van, zo kan je er anders toch niet uitzien?

(en het woord mongool is niet mijn keuze… vind het een afschuwelijk woord) :hand:

ik kan er niks aan doen,maar ik vind zo’n beetje alles aan dat artikel grappig. deze zin al: Een van de bewoners bekent na dertig jaar dat hij geen mongool is, maar gewoon lelijk. en Dat aanhankelijk doen en kwijlen, dat steekt zo tegen



en dan over zijn diploma dat ie in het geheim heeft gehaald en dat ie nu een vrouwtje wilt maar dat die kwijlende mongolen niet zijn smaak zijn.





ik weet niet wat ik er verder van moet denken, maar vooralsnog werkt het vooral op mijn lachspieren/

of eigenlijk weet ik wel wat ik er van moet denken: dat het uiteraard een grote grap is.

Volgens mij moet je die site niet al te serieus nemen als ik de rest ga bekijken :eh:

In de toekomst zullen ook overleden mensen langer moeten werken. Dat heeft minister van Pensioenen Vincent Van Quickenborne (Open VLD) vanmiddag beslist.
De mededeling maakt deel uit van het groot hervormingsplan van de minister. Naast de levende mensen zullen ook de doden langer hun nut aan de maatschappij moeten bewijzen. ‘Doden kunnen perfect dienen als potgrond, of voor het opwekken van alternatieve energie’, zegt Van Quickenborne. ‘Eeuwige rust is gewoon niet meer haalbaar in deze economisch onzekere tijden.’
‘Quickie’ denkt er ook over na of het mogelijk is om ‘werkonwillige’ mensen of bejaarden die geen levend werk meer aankunnen iets sneller richting hun nieuwe ‘carrière’ als grondstof te sturen. Daarvoor heeft de minister later deze week nog een onderhoud met minister van gezondheid Laurette Onkelinx.


Ahahahahaha
Als ik later groot ben wordt ik POTGROND!

Met andere woorden....satirische site, meer niet.

Ik moest al lachen om het artikel zelf, maar het stukje van Nef slaat werkelijk alles.

Om werkonwillige mensen alvast een zetje richting de ‘potgrond’ te geven.

Ãœberhaupt de definitie van potgrond volgens dit artikel.





Het is zo slecht dat ik er wel om kan lachen.



Ik geloof er alleen geen snars van.

@Anneke wrote:

Ik moest al lachen om het artikel zelf, maar het stukje van Nef slaat werkelijk alles.

Om werkonwillige mensen alvast een zetje richting de ‘potgrond’ te geven.

Ãœberhaupt de definitie van potgrond volgens dit artikel.





Het is zo slecht dat ik er wel om kan lachen.



Ik geloof er alleen geen snars van.




dat stukje van Nef, echt waar, briljant, verzin het maar :smiley: .

Alhoewel… diegene heeft vast naar die serie Dinosaurs gekeken… daar gaan oudere dino’s ook de ‘tarpit’ in :mrgreen: .



Ik heb wel in de opleiding de term mozaik mongool geleerd. Dat is een "normaal "persoon met de uiterlijke kenmerken van iemand met down syndroom. Het kan dus wel zijn dat er geen down geconstateerd is.

Maar dit bericht gaat wel ver!!!

Deze is ook eruug grappig :stuck_out_tongue:



Saif al-Islam al-Khadhaffi, de enige nog levende zoon van de vermoorde dictator Moammar, heeft politiek asiel aangevraagd in Disneyland. Zijn naam dook deze week op in het boekingsregister van het ‘Dream Hotel’. Voor TV Olen reden genoeg om de zoon van eventjes te bellen.



TV Olen: Waarom hebt u asiel aangevraagd?

Khadhaffi: ‘Ik vrees voor mijn leven. Daarom ben ik op de vlucht geslaan. Elk land waar ik asiel wil aanvragen, weigert dat. Enkel in Disneyland ben ik blijkbaar nog welkom.’



Hoe ziet u de toekomst nu?

‘Vrij hoopvol, ik ben ervan overtuigd dat Mickey Mouse en de zijnen mij niet zullen uitleveren aan het Internationaal Strafhof in Den Haag. Ik wil nog liever dood dan naar Nederland. Ik haat kroketjes uit de muur. Ze bevatten een bom aan verzadigde vetten en suikers. Ik wil niet zoals Milosevic eindigen.’



Maar Disneyland dat is toch veel te soft voor u?

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? 1969? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ?? !!!



(einde telefoongesprek)



Uit betrouwbare bron vernamen wij dat deze week 120 ton goudstukken overgemaakt zijn aan ene ‘Ome Dagobert’.



http://tvolen.be/2011/10/27/zoon-khadhaffi-vraagt-asiel-in-disneyland/