monchou

ik heb van het weekend mon chou taart gemaakt, maar had teveel mon chou gekocht.

nu heb ik dus nog in de koelkast liggen, maar iemand lekkere ideeen wat ik ermee kan doen? ik heb het nog nooit gebruikt namelijk als het niet voor de taart was…

volgens mij was het monchou met een uitje en dan in een plakje ham en die als een 3hoekje opvouwen :think:

Anders even zoeken op smulweb met het bekende ervoor en erachter

ja plakje ham erom heen rollen, is erg lekker…

Mengen met een fijn gesnipperd sjalotje en dan inrollen in mager runderrookvlees! Heerlijk!

Nog een kleine monchoutaart maken :oops: Sorry kan noooooooit genoeg krijgen van monchoutaart :wink:

wit brood, monchou, gerookte zalm en een beetje sla (lekkere sla)… Heerlijke sandwich… :drool:

Met gehakt uitje in plakjes runderrolade rollen!!:drool:

*mailt vriendlief dat hij monchou en runderrolade mee moet nemen uit z’n werk * :lol:

tot nu toe vind ik de sandwich van wwb nog het lekkerste klinken… :oops: :drool:

mag je trouwens monchou als je zwanger bent, heb daar nu wel heel erg zin in :oops:

Ja hoor!

Lekker :drool:

Zometeen dan even halen in de winkel met wat ham :drool:

Zalmrolletjes maken, monchou mengen met verse fijngesneden bieslook.

Dan met de zalm rolletjes maken. :drool:

@wwb wrote:

wit brood, monchou, gerookte zalm en een beetje sla (lekkere sla)… Heerlijke sandwich… :drool:

Dit kan ook met dan inplaats van wit brood een tortilla/wrap :drool:

monchou met een fijngehakt uitje en wat kerrie poeder in wat ham rollen :drool:

Misschien vind je ideeën op http://www.monchou.nl/

:drool: krijg er helemaal zin!

Ik ken ook alleen de monhou hamrolletjes, wij doen er uitjes en kleine stukjes augurk door heen

Ik doe het altijd op mijn spekpannekoek :drool:

En je het ook op een biefstukreepje leggen, omwikkelen met spek en in de oven/magnetron garen (ja ja, wel “slechte” biefstuk nemen ;))

idd errug lekker in ham met een lenteuitje versnipperd :drool:

weet je wat ook lekker is dadels vullen met monchou en/of boursin :drool:

moet je natuurlijk wel van dadels houden.

en het smaakt ook goed in een plakje salami,wijncervelaat :wink: