Moment voor mezelf...

Wie herkent dit:

Dat je af en toe gewoon kunt genieten van je momenten op de wc…

omdat er dan éven niet van twee kanten ‘mama’, ‘kijk’, ‘ik wil’, ‘jij moet’, `’ wehehèèè’ of wat dan ook wordt geroepen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat je het liefst de deur op slot zou doen, zodat ze ook niet je zelfs dáár komen storen (want ja, dat doen ze! :wink: )

Jaah … soms zoek ik 's avonds expres de langste rij bij de kassa uit … even vijf minuten langer alleen :mrgreen:

Oh ja inderdaad: even alléén een paar boodschappen doen…heerlijk!!! En zoooooooooooooooveel sneller dan met kinderen :wink: .

Whahahahaha ik, allene komt mijn bijna klueter gezellig achter mij aan naar de wc :roll:

Even lekker alleen in de auto op weg naar mijn werk. Muziek lekker aan :thumbup:

zeeeeeeeeer herkenbaar!!!

Heb nog nooit zo graag boodschappen gedaan als de laatste 6mnd :slight_smile:

Hoe vaak ik al naar de wc ben gegaan terwijl ik niet hoefde :oops: . Maar gewoon ff zitten met een boekje en manlief ff het aanspreekpunt laten zijn. Gouden regel hier is namelijk dat iedereen rustig en ongestoord op de wc moet kunnen zitten :mrgreen: .

Alleen boodschappen doen en dan bij de tijdschriften blijven hangen en wat dingetjes doorbladeren en lezen :mrgreen:



Inderdaad lekker in de auto met muziek aan. Ik vraag me af of we het allemaal kunnen blijven betalen met duurdere oppas enzo maar oh oh wat geeft die auto mij een stuk vrijheid en plezier zeg.



Ik doe een studie en moet eigenlijk mijn vrije avonden dat ik niet werk goed benutten. Maar ik moet even chillen - even bijv WDD kijken oid. Even een stukje niemandsland tussen spitsuur met kinderen en aan de studie werken of adm doen of wat dan ook.

Herkenbaar!



alleen heeft die wens er laatst wel voor gezorgd dat mijn jongste haar middelvingertje tussen de wcdeur kreeg… de oudste wou mij helpen om me wat meer privacy te geven en deed de deur dicht… alleen zat het vingertje van mn jongste er dus tussen. Vanaf nu als ik alleen ben geen privacy-wc-aangelegenheden, er hangt een dikke handdoek over de deur dus de deur blijft gewoon open :oops:.

Ha daar geniet ik niet alleen thuis van hoor. Als het erg druk om me heen is op het werk vlucht ik ook wel eens naar de wc :mrgreen:

Heel herkenbaar.



Ik ga dan meestal onder de douche! Wij hebben gelukkig een grote douche en dan kan ik in alle rust even zitten.



Of ik ga een stuk wandelen met mijn grote honden vriend (de hond dus :lol: ) Of ik ga naar de paarden. Of ik ga naar het bos op de berg staan uitwaaien :inlove:

Ik ga naar mn werk om uit te rusten :think: , daar heb ik echt tijd voor mezelf en grote-mensen-praat… Heerlijk soms!

ik heb elke dag wel een moment voor mezelf als mn meiden lekker slapen tussen de middag… en ik heb 2 dagen in de week dat mijn man thuis komt voor de kids en ik lekker kan doen waar ik zin in heb… dan ga ik ffe de stad in of naar een vriendin… heerlijk :inlove: zo kan je jezelf weer ffe “opladen” en er weer lekker tegenaan… heb wel vaak als ik dan thuiskom dat ik denk aaah heerlijk mijn gezinnetje :inlove:

Ik kan overdag niet rustig naar de wc… want dan zet mijn zoon de triptrap voor het aanrecht… klimt erop, kast open en zet de hagelslag aan zn mond… :roll:



Bij ons is het… snel snel en klaar… hopen dat er niks gesloopt is…



OF ik neem ze weleens mee… met 3-en op de wc… das ECHT op je gemakkie even poepen dan… :liar: :liar: :liar:

@faizaa wrote:

Ik kan overdag niet rustig naar de wc… want dan zet mijn zoon de triptrap voor het aanrecht… klimt erop, kast open en zet de hagelslag aan zn mond… :roll:



Bij ons is het… snel snel en klaar… hopen dat er niks gesloopt is…


:mrgreen: :mrgreen: heerlijk zo'n ondernemende kinderen :mrgreen:

gelukkig hier niet, mevrouw wil zelf ook alleen gelaten worden op de wc, dus dat snapt ze dan van ons ook, lekker ding he!

Barbara… aha een nette dame… :inlove:

Ja, dan zegt ze: ga maar even weg mama, want het gaat stinken :mrgreen: