Molenheide .... misschien iemand die in Belgie woont?

hallo,



wij gaan in de zomer twee weken naar vakantiepark Molenheide in Belgie. Is er iemand die dit park kent en nog tips heeft voor uitjes in de omgeving?

Niemand?



Kent iemand die park (iemand uit Belgie wellicht)? Ik hoop toch wel dat het een leuk park is :think:

Ik weet niet hoe de huisjes zijn, maar ben er vorig jaar wel een dag naar toegeweest in de binnenspeeltuin (en buiten) Zag er allemaal erg leuk uit. Dus ik denk dat het voor kinderen een leuk park is. Het zwembad is niet zo groot, maar volgens mij ook wel prima.

Molenheide is een leuk park, zeker voor kleintjes. Het zwembad is wat klein en fris (maar dat zal 's zomers minder erg zijn dan in de herfst) De binnenspeeltuin is groot en goed ingericht, daar kunnen de kinderen zich goed vermaken. Ook de midgetgolfbaan is erg leuk.

De nieuwe huisjes zijn ruim en modern ingericht (al zat één van de twee banken niet lekker)

De oude punthuisjes worden vooral bewoond door Poolse werkers die er 's ochtends vroeg al op uit trekken met de auto (die bij het huisje staat)

Wij vonden vooral de horeca erg duur en hebben dus veel zelf gekookt, boodschappen gedaan in Houthalen. Je zit dicht bij Plopsaland Hasselt (misschien als je het erg leuk vind is een abbo een idee, is volgens mij drie keer de entree) Verder is een boswandeling in het bijbehorende bos ook een leuk uitje. Wij waren er maar een midweek en hebben dat met deze dingen goed gevuld.

@juulke wrote:

Niemand?



Kent iemand die park (iemand uit Belgie wellicht)? Ik hoop toch wel dat het een leuk park is :think:




Wij zijn er 3 jaar geleden in de zomervakantie geweest. In welk huisje zit je, want dat maakt ook wel een groot verschil vind ik.

Park verder is erg leuk…Leuke binnen en buitenspeeltuin. Zwembad erg leuk voor dreumes/peuters…

@Fren wrote:

Molenheide is een leuk park, zeker voor kleintjes. Het zwembad is wat klein en fris (maar dat zal 's zomers minder erg zijn dan in de herfst) De binnenspeeltuin is groot en goed ingericht, daar kunnen de kinderen zich goed vermaken. Ook de midgetgolfbaan is erg leuk.

De nieuwe huisjes zijn ruim en modern ingericht (al zat één van de twee banken niet lekker)

De oude punthuisjes worden vooral bewoond door Poolse werkers die er 's ochtends vroeg al op uit trekken met de auto (die bij het huisje staat)

Wij vonden vooral de horeca erg duur en hebben dus veel zelf gekookt, boodschappen gedaan in Houthalen. Je zit dicht bij Plopsaland Hasselt (misschien als je het erg leuk vind is een abbo een idee, is volgens mij drie keer de entree) Verder is een boswandeling in het bijbehorende bos ook een leuk uitje. Wij waren er maar een midweek en hebben dat met deze dingen goed gevuld.




Ok, dat klinkt wel ok. We zitten in een nieuw huisje en de kids zijn nog klein (dan net 2 en 4,5 jaar). Ik woon 3 km van Plopsaland Coevorden, dus ik geloof niet dat we naar Plopsaland in Hasselt gaan. Zelf koken doen we meestal op een park. Ik vind de horeca meestal erg duur voor wat je krijgt.

Wij waren er vorig jaar ook een midweekje. En voor de kleintjes ontzettend leuk.

Wij zaten echter wel in zon oud huisje en ik kan je vertellen dat het net is of je aan het camperen bent :thumbdown: Ook vonden wij de straaljagers die elke dag overkomen eng. Gaat zo hard en laag brrr

Verder kan je er heerlijk wandelen en fietsen in de bossen.



Voor ons dus op zich een succes maar wij zouden wel een duurder huisje boeken de volgende keer :wink: dat zijn namelijk de nieuwere :thumbup:

Wij zaten ook in een nieuw huisje en het huisje wat wij hadden was erg mooi…Zou er haast wel in wllen wonen…echt sfeer.

Die oude huisje moet je zeker niet doen nee…Wat je zegt…of je aan t kamperen bent.

Heerlijke vakantie daar gehad!

Hier kun je beoordelingen over het park lezen, van mensen die er geweest zijn.



thanks allemaal.



Straaljagers komen hier ook regelmatig over, dus daar zijn we inmiddels aan gewend. Ik moest er in het begin wel aan wennen, maar daar kijken we nu niet meer van op.



Ik ben wel blij dat we een nieuw huisje hebben geboekt. Nog twee maanden en dan gaan we er lekker twee weken naar toe :dance:

Hallo,



Ik heb in de buurt van Molenheide gewoond.



Bokrijk kan ik aanraden; daar is een leuke speeltuin; bossen om in te wandelen en een mooi openluchtmuseum als je daar van houdt.



Hasselt is een leuke stad.



Groetjes!