ik ben opzoek na de echte ouderwetse molenaars kindermeel nu had ik deze gevonden bij de action en meegenomen kom ik thuis staat er volkoren op maar is dit normaal of zijn er meerder variante van?
wij moeten dit geven op advies van de dietiste ivm koemelkallergie omdat deze de enige pap soort is die geen instant is ivm met de allergie is instant dus niet goed en daar kan hij ook niet over.
wie oh wie kan mij helpen met de zoek tocht
Ik zou maar inslaan bij de Action, want Molenaar bestaat niet meer.
Ik zocht het ook voor Benthe, maar C1000 hier vertelde mij dat het niet meer geleverd werd omdat Molenaar niet meer bestond… Denk ook dat dat de reden is dat Action het nu heeft…
ja klopt maar die van de action mag dus niet omdat die dus volkoren is en dus gluten inzit
dus misschien dom maar ik ga het dan maar eens bij z’n molen winkel proberen misschien dat die ook zoiets hebben want anders hier geen pap voor de kleine man
Sommige supermarkten hebben ook al een uitgebreid assortiment glutenvrije producten. Ik weet dat de C1000 bij mijn ouders bijna een hele stelling heeft. Misschien eens navragen? Veel reformzaken hebben ook glutenvrije spullen.
Molenaar heeft maar 1 soort, dus die zal het dan niet worden.
Productnaam: Biobim Banana Pap
Artikelnr.: p-033
Allergiesoort: Glutenvrij, Koemelkvrij, Kippenei eiwitvrij, Tarwezetmeelvrij, Kleur- en smaakstofvrij, Lactosevrij, Zoetstoffen, Vis en weekdieren, Glutamaat, Sulfiet
hij is te koop bij allergiesupermarkt met de www ervoor en de .nl er achter. :thumbup:
oh dankje wel ik ga het zo gelijk bestellen en proberen je bent een schat :dance: :-*
@hendrika wrote:
oh dankje wel ik ga het zo gelijk bestellen en proberen je bent een schat :dance: :-*
dat je kleintje maar lekker mag gaan smullen :drool: :thumbup:
ja inderdaad want dit is gewoon zo zielig en ben nog niet helemaal weg wijs in de wereld van koemelkallergie maar zag nu echt van alles super dankje wel
onze natuurvoedingswinkel heeft ook de hele serie van Biobim. prima spul :thumbup: er zijn verschillende varianten voor verschillende leeftijden. let wel op: in de muesli variant zitten noten en appel!
onze kleine man heeft ook een koemelkallergie. als je vragen hebt, stuur gerust een PB’tje