ow zie het al 4 velden, en 18 opbrengst nou dat is dan wel lekker. Ben wel benieuwd hoelang ze duren dan.
240 uur duren ze volgens mij…
ik moet de guests ook nog doen hoor. dus ben ook nog niet bij een 4e tuin…
moet wel zeggen dat de coins invergelijking met server 1 wel goedkoper zijn
hoeveel staan ze daar dan ?
7000 gb
indd wel een stuk minder, maar natuurlijk nog een belachelijke prijs !!
Zat gisteren ook wat op het forum te neuzen, heel erg lang niet meer gedaan. En zag in een topic dat er al heel erg veel mensen zijn weg gegaan.
Ben benieuwd wanneer ze hier iets aan gaan doen, want zolang die coins zo hoog blijven staan zullen er veel mensen weg gaan verwachten ze.
ja inderdaad het is niet te halen zowat om elke maand premium te houden… of je moet er echt geld in gaan steken…en die aan planthulp in molehill is natuurlijk een aanfluiting… om daar coins voor te moeten geven… :snooty:
Ja dat is helemaal zoiets achterlijks, tegenover MFF heeft ME maar weinig extra opties. En dan moet je er ook nog Coins voor inleveren terwijl die dingen niet te betalen zijn.
Ze weten het wel leuk te houden daar zeg :snooty:
Vind het trouwens wel een goede actie bij ons in het Gilde met die Coins…
Doet er iemand van jullie mee ?
De vorige x zat ik er net niet bij :twisted: :twisted:
ik wil daar straks met mijn 4e tuin wat actiever in gaan worden met palmen… nu doe ik er nog steeds 6 per dag… maar straks wil ik meer gaan doen… maar ben daarnog geen level hoger…
ik heb je trouwens een PB gestuurd op molehille
Julllie ook nog steeds actief op ME? Ik lees nu ook al bij jullie dat gedoe met die coins, niet leuk meer he… Mijn premium is nu afgelopen en krijg met moeite de coins bij elkaar. Ga dr geen geld insteken, zo is de lol er wel een beetje af. Hoe doen jullie het?
ik heb nog tot dec op server 1 premium dus dat scheelt
op server 2 nog tot augustus… daarna zie ik wel weer
Gefeliciteerd! Dankzij je harde werk ben je een level gestegen en mag je jezelf een Krokus pocus noemen! Je kunt nu krokussen en olijven kweken in je tuin. :dance: :dance:
En nu op naar tuin 4
goed romata!!! die 4e tuin duurt nog wel even bij mij… die olijven moeten zo lang
Ja hier ook hoor, al heb ik net wel een heel veld olijven erin gedaan.
Maar heb ook pas ongeveer 800 walnoten, dus dat gaat nog wel even duren voordat ik een quest verder ben.
ja op server 2 ben ik krocus pocus. maar die 4e tuin gaat wel even duren …
naja we doen rustig aan… op server 1 ben ik bijna krocus pocus.
Ik ga dr mee stoppen… Ik heb alles verkocht en koop er wel coins voor, Wie o wie kan ik blij maken met mn coins? Wie het eerst komt…
op welke server zit je jet? ik heb er op zich wel belang bij, maar je mag ze ook wel verdelen hoor… :thumbup:
Ik wil ook wel wat Coins :shifty:
Nou: als je er op server 1 een paar over hebt… :shifty:
Ik zit op 1… Ik stuur ze zo wel naar jullie toe oke! Kan dat trouwens gratis? Of mag dat niet, even puzzelen…