Molehill Empire deel 7

ik ben al een maand ofzo niet meer in mijn tuin geweest :oops:

is het trouwens nog gelukt met het overzetten van het voorzitterschap??

ik ben inderdaad nu voorzitter :thumbup: opserver 2 he…

want op server 1 zit ik bij gilde de bokkers

das mooi oes :thumbup:

ja, ik weet dat jullie zijn overgestapt op server 1 :wink:

Wow Oessie… tot december :shock: :shock:

@tantetoe wrote:

Wow Oessie… tot december :shock: :shock:

Oessie heeft contacten met de molhille onderwereld geloof ik 8) :lol: :lol:

whahaha… nou laat ik het zo zeggen … ik heb veel vrienden :mrgreen:

die er mee gestopt zijn en dus alles coins aan mij verkochten…Hille is er vorige week mee gestopt en had nog aardig wat coins…

als ik weer coins heb krijg jij er ook een paar inge :-*

super lief maar hoeft toch niet oess

Wees blij dat je zo lekker zorgeloos ff door kan!

over 3 dagen loopt mijn premium af, en heb geen 1 coin…

Heeft iemand toevallig wat coins ?

Nee helaas, ik heb ook met veel pijn en moeite mijn premium kunnen verlengen.

Heeft je moeder niets voor je?

ik heb net mijn premium alle coins ingewisseld… heb nu tot dec…

ben trouwes gister op server 2 krokus pocus geworden :thumbup:

Jammer.

En nee die heeft ook niets meer, normaal gesproken krijg ik er wel altijd 30 maja als ze niets heeft…

Hmmm dan zal ik ze toch moeten kopen ben ik bang…

Wat gebeurd er in dat spel, als ik mijn premium niet kan verlengen ??

En super Oessie :thumbup:

Ik ben er ook bijna, heb nu Score: 39.202.723

als je premium verloopt ben je je 3e tuin kwijt, je waterkabouter en je kast… als je premium weer activeert komt dat weer terug

Jeee heb eens uit zitten rekenen, als ik die coins op de markt moet kopen ben ik 278.000 Gb kwijt, en dat geld heb ik natuurlijk niet. Ik heb maar Geld: 86.930,67 gB :wall: :wall: :wall:

En ga er hier echt geen echt geld in steken, daar vind ik het spel niet meer zo leuk voor.

Tis echt niet normaal hoor dat die Coins zo duur moeten zijn, zal er bijna om stoppen :roll:

ja het is dat ik nog tot december hem maar anders was ik er ook mee gestopt denk ik…

Probleem is dat bijna niemand er meer geld in stopt. Dus zijn de coins zeldzaam en mega-duur.

Vraag me af of Upjers daar iets aan gaat doen door de coins goedkoper te maken (als je ze met echt geld koopt), of dat het hun bedoeling is om Molehill te laten doodbloeden zodat ze zich helemaal op MFF kunnen richten :think:

Ik heb al in tijden geen gewassen meer gekocht en wel redelijk verkocht, dus ik red het deze maand nog wel. Volgende maand wordt al moeilijker en daarna zie ik het somber in.

Maar voorlopig ga ik vrolijk door :wink:

trouwens romata ik kan je 4 coins sturen (die heb ik nog) voor 1500 Gb… maar geen idee of je daar behoefte aanhebt als je toch overweegt te stoppen

Ow ik heb er al 30 weten te krijgen voor maar 1.250 per stuk, nou ben helemaal Happy :dance: :dance:

Ja vind het ook belachelijk dat hier niets aan gedaan word, want ontzettend veel mensen gaan hierdoor stoppen met het spel. Het moet wel een beetje leuk blijven, en zo is er geen zak meer aan.

Zou het jammer vinden om mijn account op te moeten zeggen, er zit zoveel tijd in, en ben al zover gekomen. Maja ik kan er weer een maandje tegenaan, en dan zien we volgende maand wel weer.

ja ik heb op server 2 bijna mijn 4e tuin… maar is die ook alleen met premium? :think:

dat weet ik eigenlijk niet Oessie :think:

Gaat hier nog wel even duren voordat ik mijn 4de tuin heb, ik ben pas bij quest 51.

Was net een veld pruimen klaar, en heb nu Score: 39.451.312 dus schiet aardig op. Over 2 dagen is er weer een veld klaar, en dan kan ik eindelijk olijven kweken. En dan pas kan ik verder met die Questen, hoelang moeten die olijven eigenlijk en hoeveel krijg je er eigenlijk ? Plant je ze als een boom ( 4 vakjes ) ?