oooh gets oessie… hoop dat ze je kunnen vertellen wat het is vanmiddag… heel veel succes… en ik :thumbup: :thumbdown: voor je
nou het lijkt allemaal goed, dinsdag kan ik de HA bellen voor de uitslag
@ oessie
Hoe was het. hopelijk niks engs! Vast niet…en hopelijk is het gewoon je spiraaltje waar je zo’n last van had. Dat had mijn moeder ook door dat stomme ding!
@ Sophie
Oooh wat spannend. Ik duim ook mee voor je!
@ oessie
Hoe heb jij die coins gekregen???
Ik heb het zojuist ook ingevuld…
Yes ik heb ze ook 17 coins…De eerste 17 op server 2
tantetoe (of diegene die in haar tuin bezig was) vond het al zo vreemd dat er een gedeelte van de tuin leeg stond… dus ik een poosje gewacht… en nog steeds leeg… dus ik dacht ik zet er wel wat in… kom ik bij de laatste tuin en zie ik dat daar net iemand aan het planten is…
:oops: :oops: :oops:
hey,
wanneer was dat? soms doe ik tantetoe dr tuin ook wel…
ik heb op server 1 eindelijk de walnotenguest kunnen voltooien :dance:
@oessie wrote:
hey,
wanneer was dat? soms doe ik tantetoe dr tuin ook wel…
dat was gisteravond… :mrgreen:
ik ben zojuist begonnen ben benieuwt hoe leuk het zal zijn.
Ben nog een salade draaier en heet ilse79
iemand nog practische tips ?
owja zit nu nog op server 1
vindt het dat het best wel een tijdje duurt voor de sla en wortels gegroeit zijn
Vind je? :shock:
Dat zijn de korts groeiende dingen in het spel :shock: :lol:
Ik zit nu op dingen die 48 uur moeten groeien, maar walnoten moeten geloof ik iets van 130 uur.
wat moet je nu in het begin eigenlijk doen ?
heb al een hoop sla en wortels maar niemand die het komt kopen moet ik het dan maar op de markt aanbieden ?
Klanten komen vanzelf, je krijgt er 4 per dag
Wat je nu moet doen is zorgen dat je steeds een level hoger komt, dan kan je nieuwe groenten kopen en die verbouwen.
Elke keer als je oogst krijg je daar punten voor, bij een bepaald aantal punten stijg je een level.
Ik zal even de levellijst er voor je bijpakken.
hoera ben bonen plukker haha
ik mag nu komkommers telen maarja moet ik die dan op de markt kopen ?
ja je kan ze op de markt kopen maar je moet even kijken waar ze goedkoper zijn… op de markt of in de winkel…
Ja, dat is wel het voordeligste