oes hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb die 4 van inschrijving nog steeds niet gehad :s
die van die 4 heb ik ook niet gekregen, maar even later stond er nog een enquete en dat lukte wel… je moet in derdaad wel adres gegevens in vullen
sophie!!
Quest 42 van de kersen is voltooid :dance:
goed zo crazymom , jij gaat ook lekker snel…
ennuh zou mooi zijn als er wat mee rleden op server 2 bij het gilde komen :shifty:
ja, oessie, maar nu sta ik weer stil tot ergens eind februari tot het volgende level.
@oessie wrote:
ennuh zou mooi zijn als er wat mee rleden op server 2 bij het gilde komen :shifty:
Graag en als het kan wat actievere. Er zijn nu maar een stuk of 8 leden actief aan het doneren. Ik weet dat er flink gespaard wordt voor tuintjes en premiums, etc, maar ik zou het toch wel fijn vinden als alle leden mee gingen doen. Al is het maar af en toe een boom…
Gilde beheerder???
oh spannend zeg!!! nu komt het allemaal dichterbij, ga zo duimen dat alles goed komt
ja vind het eigenlijk doodeng worden
volgende keer als we naar amc moeten gaan we voor de eerste fm
kan me voorstellen dat het eng is !! maar het is ook super dat er eindelijk wat schot in komt!!! en hopelijk met een supermooi resultaat!
ik :shifty: heb zo echo van mijn buik
Sophie, natuurlijk is het eng en spannend… hier gaan we keihard voor jullie meeduimen… en hopelijk groeit er heel snel een supermooi resultaatje in je buik!!
tantetoe :-*
hoezo dat oessie??
ooh sohie wat een lekker bericht om dan te beginnen!!! ga hier ook zeker voor je duimen hoor!!! het is jullie zo gegunt!!!
het is zeker spannend, de eerste paar spuiten zijn lastig, het klinkt gek maar je went er aan het is mij reuze meegevallen!!
sophie, ik heb al tijd last in mijn onderbuik… misschien zit het spiraaltje niet goed… dus dat gaan ze vanmiddag bekijken, om 4 uu rmoet ik
ja hille jij weet er alles van!!
oes oké lastig hoor, fijn dat er naar gekeken wordt
ja ga me alleen van alles in mijn hoofd halen met dat soort dingen, straks is er wat anders of zo…
dat je zwanger bent :silenced: :silenced: :silenced: :eh: :eh: :eh:
uhhh nou daar had ik nog niet eens aan gedacht eigenlijk, lijkt me raar want ik werd ook steeds weer ongi …
nee ben altijd bang voor enge ziektes enzo :shifty:
meidi toch!!! hopelijk komt je angst niet uit…
geen blaasontsteking?
nee daar had de huisarts naar gekeken dat was het niet…
misschien een vleesboom om zo… heb ook niet altijd pijn, maar soms een paar dagen het gevoel dat er een steen onderin ligt… naja we zullen het wel zien