Molehill Empire deel 6!!

Hier ook van te voren al een slecht humeur hoor. Van mij mag onze beeb zich namelijk wel eens gaan tonen :roll:

Ennuh, het is zelfs 0,8% en dus geen 8 :?

ja inderdaad 0,8 procent!

nou dan moeten we maar weer flink ons best doen.

Gaat helemaal goed komen :dance:

op server 2 ben ik ook goed bezig met palmen, heb er nu ook 2 in staan, die zijn vanavond klaar

hoi hoi, hier ben ik ook weer eens!

ik heb ook 4 palmen geleverd, weet niet of dat veel is???denk het niet hahaha, maar goed het begin is er…

ik wil echt eerst heel graag voor een 2e tuintje sparen, dan ga ik hopelijk ook sneller verdienen, en kan ik meer leveren!

kimmetje dat is ook helemaal niet erg hoor. ik heb zo af en toe dan lukt het me even niet en dan kan ik ook zo een keer meer erin doen…

en inderdaad ik heb eerst gezorg voor een tweede tuin :thumbup:

wat vervelend dat steeds meer uit de gilde gaan stappen… maar waarom krijgen ze dan alle palmen mee die ze gedoneerd hebben … het is toch hun eigen keuze om eruit te gaan??? of zie ik dat verkeerd…

ik moet nog 89122 punten en dan ben ik bij het volgende level!!! level 12…

heeft dan wel lang geduurt zeg… :slight_smile:

hey juudje ik ga je nog even PBen , wou vragen of je iemand kent in jou woonplaats, want ik word beetje gestalkt :shifty:

PBtje terug :mrgreen: … ik kreeg net een bericht van iemand of ik bij hun gilde wou komen… hebben jullie dat ook wel eens???

ik vind het ook erg jammer dat er mensen uit gilde stappen.

Geef wel gelijk toe dat ik niet zo veel doneer momenteel maar ik doe echt mijn best. Het wilt alleen niet vlotten met mijn tuin op server 2 heb daar nog steeds maar 1 tuin en veel lang groeiers nodig :think:

en op server 1 heb ik er eindelijk weer 4 kunnen planten dus die komen zo snel mogelijk zodra ze klaar zijn.

Hallo,

ff niet meer geweest, heb dan ook vrij weinig te melden.

Heb 1 tuintje over genomen van een vriendin van me moeder. Ze had na haar vakantie geen zin meer en aangezien ik er toch al een maand mee bezig was heb ik hem maar gehouden.

mijn stand:

romata

Geld: 64.451,27 gB

Score: 12.093.337

Level: Bloemenfee

Coins: 0

Deco.: 0

Gilde: [BK

vanavond om half 12 is er een palm klaar, heb al nieuwe kokosnoot gekocht, dus wendy, sophie of janneke wie nog maar wakker is kijk maar even dan. :-*

ik zit nu ook op server 1 :mrgreen:

dusssss…

server 1

mamavan3

Geld: 9,33 gB

Score: 31.392

Level: Oogsthulp

Coins: 0 | Deco.: 0

Gilde:

quest 1 voltooid

server 2

mamavan3

Geld: 6.009,85 gB

Score: 671.383

Level: Bosbes Baron

Coins: 0 | Deco.: 0

Gilde: [MI2]

quest 6 voltooid

@juudje1985 wrote:

PBtje terug :mrgreen: … ik kreeg net een bericht van iemand of ik bij hun gilde wou komen… hebben jullie dat ook wel eens???

Ik heb vanavond een week dit spel ontdekt en ik heb al 3x zo’n berichtje gehad of ik bij hun gilde willde komen…

@juudje1985 wrote:

Ik heb vanavond een week dit spel ontdekt en ik heb al 3x zo’n berichtje gehad of ik bij hun gilde willde komen…

Oke, ik weet dat het maar een spelletje is, maar ik baal een beetje van die palmen.

Denk ik nu heel gek als ik zeg dat als je eruit wil, dat je maar mooi zelf opstap ipv eruit verwijderd wordt :think:

Nou ja, zodra er weer plek is gaan er weer palmbomen in bij me… :angel:

ik vind het raar dat die palmen dan meegaan… dan kunnen de palmen tocg gewoon blijven staan :think:

Het is heel aardig van ons dat we bij de eerste paar mensen die uit het gilde wilden hebben meegewerkt door ze eruit te zetten waardoor ze hun palmen meekregen…Maar misschien is de tijd gekomen om wat zakelijker te worden en ze zelf uit het gilde te laten stappen als ze weg willen :shifty:

Ik heb nu standaard 1 palm in een hoekje staan, ik doneer er dus ongeveer 3 per week. Heb eerlijk gezegd ook geen zin om een groot-donateur te worden, want zelfs als er niet steeds mensen mee stoppen wordt het een meerjarenplan, maar als bijprojectje is het wel leuk :wink:

@Szus wrote:

Het is heel aardig van ons dat we bij de eerste paar mensen die uit het gilde wilden hebben meegewerkt door ze eruit te zetten waardoor ze hun palmen meekregen…Maar misschien is de tijd gekomen om wat zakelijker te worden en ze zelf uit het gilde te laten stappen als ze weg willen :shifty:

Ik heb nu standaard 1 palm in een hoekje staan, ik doneer er dus ongeveer 3 per week. Heb eerlijk gezegd ook geen zin om een groot-donateur te worden, want zelfs als er niet steeds mensen mee stoppen wordt het een meerjarenplan, maar als bijprojectje is het wel leuk :wink:

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.