Molehill Empire deel 6!!

wil je mijn eieren over 2 uur doen wendy

ga nu slapen :zzz:

dank je wel :-*

Nieuwe stats, ik ben weer een leveltje gestegen :dance:

-mir-

Geld: 107.083,56 gB

Score: 2.554.485

Level: Groenten Goeroe

Coins: 75 |

Deco.: 0

Gilde: [MI

De eerste pompoenen en appels zijn aan het groeien :mrgreen:

De appeltjes van oessie zijn geplukt en gezaaid en de eitjes van Sophie zijn geraapt en heb de kippen weer aan de leg gezet :wink: :lol: :lol:

Ohoh wat zij we toch ook een stelletje mutsen he :lol: :lol:

Ilonka jij gaat ook erg hard hoor, heb je al zicht op een tweede tuintje?

Janneke, pb anders mij je gegevens, aangezien iedereen al op één oor ligt en ik nog wel wakker ben.

Dan kan ik in de late uurtjes voor je oogsten (als ik nog wakker ben, want tegenwoordig lig ik er wel vroeger in dan voorheen.)

Oessie ik heb nog geen olijven, maar ik kan het wel met behulp van die mooie lijstjes uitrekenen hoelang je ongeveer over die quest zal gaan doen.

truste tuinkabouters tot morgen :-*

ik ben bezig met guest 31. die heb ik bijna, en daarna komt de mirabellen guest en ook daar heb ik er al bijna 800 van en ik moet er 1100 dus op zich denk ik daar niet zo langvoor nodig te zijn,…

wendy thanx :-*

Wendy, nee, heb geen zicht op een tweede tuintje… Heb er nl al 3 :mrgreen: Ben aan het sparen voor kunstmestlevel zoveel… kost 180.000 gb… het schiet op met klanten die mirabellen willen. Die kan je beter aan je klantjes verkopen dan op de markt, krijg je veel meer voor.

Ik ga voor de 4e tuin, dus ben eigenlijk alleen met quests bezig. Heb nu net de aspergequest afgerond, 19 is dat geloof ik…

zo dat heb je snel gedaan die 3 tuinen :thumbup:

wihoe alweer een nieuw level :dance:

Spelersnaam marjolein

4727854

Score 100.310

Geld 118,48 gB

Level Onkruidverkoper

Voltooide quests 3

Hoeveelheid verkopen (NPC) 26

Opbrengst (NPC) 2.094,26 gB

Tuinwaardering 0

Totale tuinwaardering 0

Gilde [MI2] Molshoop Imperium2

Maar wat duren die paprika en brocolli lang…haha!

Naja zal ook wel weer wennen…ik wil ook een tweede tuintje :shifty: …kan ik nog heeeeel lang wachten :o denk ik!

geduld marjolein… klanten gaan straks veel meer geld betalen voor producten…

ik wil een 4e tuin, dus ga me maar eens op de guests storten. eerst nog even wat coins verzamelen zodat ik daar weer beetje mee voorruit ben :thumbup:

goedemorgen dames

wendy bedankt voor de eitjes he :-*

ik ga voor coins sparen en daarna weer voor palmen!!

we houden niet veel over zo :?

Wat gaat het snel met zo’n 2e tuin, echt leuk zo! :mrgreen:

Senbroca

Geld: 14.615,17 gB

Score: 3.001.131

Level: Groenten Goeroe

Coins: 0

Deco.: 5

Gilde: [MI]

Wanneer kun je een 3e tuintje kopen? :think: :angel:

@sophie wrote:

goedemorgen dames

wendy bedankt voor de eitjes he :-*

ik ga voor coins sparen en daarna weer voor palmen!!

we houden niet veel over zo :?

wat dan is er nog weer iemand uitgestapt :think:

oke ik zie het al… jeetje wat raar zeg.

wat kunnen we hier nou aan doen. vind het ook zo raar eigenlijk, bedoel doneer dan gewoon een tijd niet maarom gelijk nou iedereen het bokkie te laten wezen om eruit te stappen :roll:

wie zijn er uit dan?? (zit op me werk en kan mh niet op). ben nu wel erg nieuwsgierig.

ja degene die het meeste hadden geleverd

vind het ook erg jammer!!

maar ja hopelijk hebben ze het bij een andere gilde beter!!

@crazymom wrote:

wie zijn er uit dan?? (zit op me werk en kan mh niet op). ben nu wel erg nieuwsgierig.

oh ben je tuintje vergeten

wil je nog wel dat ik het doe voor je als je werkt?

Maar als ze eruit stappen dan krijgen ze toch niet al hun palmen mee :think: ?

Naja, jammer, wij krijgen het uiteindelijk zonder hun ook wel klaar.

Als ik straks klaar ben met sparen voor mijn 3e tuintje dan ga ik er meer dan 1 doneren per week, beloofd.

Jeetje, van 0,11 naar 0,08 :shock: .

Ik vind dit wel heel jammer hoor. Oké, ik doneer echt nog niet zoveel palmen, maar mijn tijd komt nog wel.

Ik heb net maar weer 2 kokosnoten gekocht en zodra er plek is ga ik die planten.

ja degene met de meeste palmen zijn weg.

ik kan vanmiddag ook weer een palm leveren, maar vind er niets aan zo als iedereen er eerst zo nodig inwil en dan weer verdwijnt :evil:

Maar uh, als ze zelf weggaan krijgen ze toch de palmen niet mee of krijgen ze altijd de palmen mee?

Ik baal, want ze duperen er anderen mee. Dan moeten ze van te voren maar nadenken. Beetje egoistisch. Maar goed, het is maar een spel :roll: .

ja het is inderdaad maar een spel, maar ik vind het inderdaad ook een beetj egoistisch. maar toe maar ben vandaag al niet in een goede bui dus daar kan hetook aan liggen…

we zijn weer bij 8 procent. :roll: