ik ook niet
ben nu bij 19 :roll:
nou dan ga je toch best hard sophie :think: ik loop er maar 4 voor
ja maar die asperges gaan heel langzaam
heb er best veel in nu hihi
ja weet er alles van ik ben met guest 24 bezig
oh nee nog meer asperges :roll:
hahaha nou ik heb ze bijna… vanmiddag om 5 uur kan ik een lading oogsten, moet er wel gelijk weer wat in doen hoor anders heb ik geen voorraad meer
goed bezig oessie
229 bloemkolen en 54 knoflook is toch best veel als je net begint, maarja, alles voor de klant he :mrgreen:
…kuch… Ik ben bezig met quest 37; moet een houten bankje leveren van 46.000 gB.
krijg je er wel goed voor betaald? :think:
cynthia, jij bent al ver zeg met je guests :thumbup:
zo hé ja cynthia jij bent al ver zeg!!
dan heb jij bijna je vierde tuin hahahaa
Ik krijg er 4000 punten voor… :? Maar ja, je kunt 'm niet overslaan he?
Ja, ik ben best ver, maar heb drie tuintjes en plant echt steeds een heel tuintje vol met hetzelfde. En ik heb heel veel geduld; zet gerust 3 tuintjes vol met paprika’s oid.
Ik ben nu al peren aan het sparen voor quest 38. Ik moet er dan 1700 hebben en ze moeten 120 uur groeien. Daarom spaar ik ook echt voor die kunstmest waterlevels, dat scheelt dan echt 12 uur of zo. De moeite waard dus.
Het verder handelen met de klanten onderin of op de markt met goedkoop inkopen en duur verkopen vind ik niet zo heel interessant. Als ik mijn geld maar krijg. En ik heb geen haast.
grrr ben ik net mijn tuin op orde aan hetdoen (mooi rijtjes maken) krijg ik weer onkruid ertussen :wall:
mooi snel cynthia
pfff ik heb nooit geduld
wil elke dag wel wat planten of oogsten
balen oessie
had gisteren ook een mol en reken maar niet dat ie op een goedkope wortel gaat zitten maar meteen op een pompoen :wall:
woww jij bent ver Cynthia, ik zet mijn 3de tuintje ook altijd vol met 1 soort plant/boom.
Euhm en dames wil iemand een vijver of een tuinhuisje3 kopen ?
is ie toch niet leuk romata?
ik hoef geen vijver en tuinhuisje :mrgreen:
ja ik wil ook elke dag wat te doen hebben :oops: verslaving he
heb in hetbegin ook weinig aan de guests gedaan moet ik nu maar evne goed maken
Haha jawel vind ze harstikke leuk, maar ik ga toch maar eerst voor kunstmest haha ik weet ook niet wat ik wil :oops:.
niets is zo veranderlijk als de mens romata!! ik ga proberen 80000 gbs te verzamelen voor mijn kunstmest