marieke je kan heel veel vinden op het forum en dan bij newbies :-*
http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=923
dus als je 5000 gb hebt kan je een level omhoog
Ga ik daar tussendoor even kijken vandaag :-*
moet nog wel wat geld vandaag erbij krijgen want krijg elke dag een contractje van bonneke of zoiets met wat kort groeiers
dat wordt verkopen oes
meestal is dat ongeveer 370 gb, en ik heb er nog 500 dus dat scheelt. als ik weer wat meer heb zal ik weer een kokosnoot kopen :thumbup:
oh dus je redt het wel :thumbup:
Jawel hoor en als ik dan alsnog vragen heb weet ik jullie te vinden
zit net te bedenken, ik krijgnog wel geld vandaag, volgen mij kan ik eind van de middag een guest afronden … endaarna moet ik 2100 gourgettes :shock: tjeetje dat word nog een hele klus
goed zo marieke :-*
dat zijn vreselijke rotdingen oes :wall:
ja dat vin ik ook en laat ik er nog maar 100 hebben of zo :shifty:
alle honderd erin hihihihi
hmm die ruimte heb ik niet. nou ja dan de guest maar even op een laag pitje zetten.
4de tuintje nodig oes
en een 5e graag
Ohh dat is echt een vervelende Quest, heb ik best lang over gedaan :wall:.
Pfff ik wil ook een 4de tuintje, maja kan pas bij Quest 55 toch ?
Nou dan duurt het hier nog wel even.
Ik kan een vijver kopen voor 30.000 zouden jullie het doen, of zal ik me gewoon bezig houden met verder komen in het spel zoals kunstmest ?
Maar vind hem zo leuk, als je hem in je tuin hebt staan dan zie je er echt visjes in zwemmen :inlove:
Ik ben nu bij Quest 29: 2800 rode aalbes een makkie dus aangezien je elke x 6 stuks krijgt
zo je gaat hard met guests romata,…
ja die gourgette guest zal nog wel even duren.
eerst vanmiddag nog de aspergeguest afronden
en dat klinkt leuk vijver met visjes… maar denk dat ik voor de kunstmest ga, maar dan moet ik nu nog 80000 gb voor het volgende level. en ik moetook weer coins gaan verzamelen… (alhoewel heb nog tot 2 november)
je gaat lekker romata :thumbup:
klinkt zeker leuk die vijver, maar zelf ga ik er niet voor…maar jij hebt toch meer opleukingen??
ga je dan wel mee doen met het stemmen, kunnen we allemaal stemmen op je tuintje!!
ja quest 55 is erg ver weg voor een vierde tuintje
ja * zucht* ben nog niet eens op de helft van guest 55
Quest 55 :shock: hihihi ik moet de derde nog doen.
Ik heb al wel wat gelezen over die coins maar hoe kun je ze het beste verzamelen?
ik heb ze via het forum gekocht