Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

Tuttebel Geld: 226,52 gB Score: 43.473Level: Pieperrooier

heb guest 20 eindelijk voltooid :dance:

en een extra kast kunnen kopen :dance:

ga ik nu door sparen voor de coins knuffeldraakje :thumbup:

Goed bezig oes! :dance: :thumbup:

Ik ben rozenplukker! 8)

@oessie wrote:

ga ik nu door sparen voor de coins knuffeldraakje :thumbup:

ooh, doe maar rustig aan hoor:) de coins rollen neit weg :wink:

Nou ik ben ook weer terug… heel erg bedankt voor het oppassen van mijn tuintje… ik zou eerst morgen pas terug zijn… maar ben er nu dus weer… de voorraden zijn aardig aangevult zie ik!!! :thumbup:

@juudje1985 wrote:

Nou ik ben ook weer terug… heel erg bedankt voor het oppassen van mijn tuintje… ik zou eerst morgen pas terug zijn… maar ben er nu dus weer… de voorraden zijn aardig aangevult zie ik!!! :thumbup:

Graag gedaan hoor :slight_smile:

Ikkreeg helemaal geen meldingen meer van dit topic…

Vraagje: worden er op server 2 nog palmbomen gespaard? Ik heb niet de indruk dat er wat bij komt e ik vind het een beetje zonde om het in mijn eentje te doen… :think:

Verder ga ik wel lekker hoor:

Neknaa

Geld: 83.232,84 gB

Score: 6.740.836

Level: Kersenpit spuger

Coins: 0

Deco.: 0

Gilde: [MI2]

Ik heb gisteren quest 36 afgerond en voor de volgende moet ik een houten bankje inleveren. Dat kan wachten, ik wil eerst heel veel verdienen voor het volgende kunstmest level en dat kost 125.000 gB

Geduldgedulgeduld… :wink:

ik ben kersenpit spuger geworden vanmorgen :dance:

knuffeldraakje de 3 coins mogen wel naar me toe :wink:

Als jullie op pagina 100 komen, zal ik nieuwe deel openen. :mrgreen:

Ben al bezig met gegevens weer te controleren maar ben kwijt wie nu onze nieuwe tuiniers zijn?

Dus mocht je ontbreken straks op pagina 1 van nieuwe deel, laat het mij dan even weten :wink: dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.

Ik heb genoeg gespaard voor mijn 3e tuin: ga woensdag mijn premium activeren :mrgreen:

Oessie: welkom bij de kersenpit spugers :lol:

Mich@: ondanks dat we sommige dagen relatief weinig schrijven gaat het hier toch hard genoeg met het aantal pagina’s :wink: Alvast bedankt voor het openen van een nieuw deeltje. :thumbup:

Hoe gaat het met jouw tuintje?

sorry de coins komen wat later vandaag, mn pc wil weer eens niet me werken… grrrr

gisternacht gepromoveerd tot rozenplukker!! :mrgreen:

knuffeldraakje Geld: 2.459,78 gB Score: 1.521.874Level: Rozenplukker Coins: 3 | Deco.: 577 Gilde: [MI]

@Szus wrote:

Ik heb genoeg gespaard voor mijn 3e tuin: ga woensdag mijn premium activeren :mrgreen:

Oessie: welkom bij de kersenpit spugers :lol:

Mich@: ondanks dat we sommige dagen relatief weinig schrijven gaat het hier toch hard genoeg met het aantal pagina’s :wink: Alvast bedankt voor het openen van een nieuw deeltje. :thumbup:

Hoe gaat het met jouw tuintje?

Je gaat ook goed met je tuin :smiley: 3e tuin al :slight_smile:

Het gaat inderdaad best hard met jullie schrijfsels hier maar ik vind het ook leuk om te doen. (nieuwe lijstjes dus)

Ben alleen zelf niet zo actieve schrijver. :oops:

Met de tuin gaat het goed. heb inmiddels ook 3 tuinen en ga bijna naar volgende level. ben alleen ff kwijt hoe die level heet. Aha, bloemenfee dus :slight_smile: Verder doe ik het rustig aan met mijn tuin want ben in eigen leven ook nog druk bezig met de kids enz. Heb er dus veel langgroeiers in staan momenteel.

Geld: 44,33 gB

Score: 96.078

Level: Pieperrooier

en mijn tuintje is bijna vrij van bomen!.. en daarna moeten de mollen nog :?

maar ff een vraagje vanaf welke level kun je een 2e tuin erbij kopen??? en waar vind ik dat dan?

juudje dat weet ik nie meer vanaf welk level. er komt dan als je naar de stad gaat een extra tuin erbij met een slotje erop

@oessie wrote:

juudje dat weet ik nie meer vanaf welk level. er komt dan als je naar de stad gaat een extra tuin erbij met een slotje erop

oooh oke bedankt… heb dat er nog niet bij staan dus misschien bij het volgende level!!

maar 2e tuin kost 90000 gb dus je mag nog even flink doorsparen :wink:

pfff wat moeten die kersen en peren lang zeg :shock:

@oessie wrote:

maar 2e tuin kost 90000 gb dus je mag nog even flink doorsparen :wink:

pfff wat moeten die kersen en peren lang zeg :shock:

ja dat dacht ik al wel dat dat aardig wat koste… nou eerst mijn 1e tuin schoon en dan maar sparen voor een 2e :mrgreen: