Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

@romata wrote:

Volgens mij zijn Oessie en ik de enige die het zonder geld hebben gedaan ofniet ?

Ik ook niet: weiger nog steeds er geld aan uit te geven :lol:

Ik heb alleen geld uitgegeven voor een premium. En dat eigenlijk alleen vanwege de waterkabouter :lol: . Verder heb ik ook alles bij elkaar gespaard.

Hier ook nog geen geld eraan uitgegeven hoor!

Ben wel pas bezig, maar geef er toch geen geld aan uit :oops: :wink:

zo nog even en dan heb ik guest 20 hopelijk voltooid, moet er vandaag allee nog een lading bloemkolen indoen

Quest 20 voltooid :thumbup: .

Senbroca

Geld: 43.303,58 gB

Score: 1.474.277

Level: Vogelverschrikker

Coins: 0

Deco.: 16

Gilde: [MI]

goed van je bietje :thumbup:

jeetje jullie kunnen ook kletsebetsen hoor hihi

hier bijna aan de volgende level, denk nog 1 dagje (of heel vaak elke tien min. sla planten, maar dan duurt het nog wel effe :roll: )

heb overigens ook nog wat coins:) als niemand ze hier wil dan gaan ze naar de mp :slight_smile:

weer een paar palmbomen klaar:)

knuffeldraakje , ik heb niet zoveel geld… maar ik wil er wel 3 (die kan ik nog betalen) :wink:

:mrgreen: :wink: heb er totaal nog 6, de drie komen er nu aan. zal ik de andere 3 even bewaren voor je?

als je dat zou willlen :thumbup: :-*

oessie Geld: 461,75 gB Score: 4.398.835Level: Groenten Goeroe Coins: 10

mijn stand nu

@Szus wrote:

@romata wrote:
Volgens mij zijn Oessie en ik de enige die het zonder geld hebben gedaan ofniet ?

Ik ook niet: weiger nog steeds er geld aan uit te geven :lol:

Ik ook niet :wink: :thumbup: ,

en zoals het er nu voorstaat kan ik binnen een week, m’n 3de tuintje kopen + kast+ waterkabouter= mijn premium starten :dance: :dance: zonder ook maar ene cent eraan uit te hebben gegeven.

Bieke wat ga jij hard met de quest, je hebt me ingehaald goed hoor :clap: :thumbup:

mamavan… ik heb nog geen extra kast, de waterkabouter wel al. die kast komt er binnen kort wel, eerst even wat voorraad sparen en wil guest 20 ook wel eens afronden.

@oessie wrote:

mamavan… ik heb nog geen extra kast, de waterkabouter wel al. die kast komt er binnen kort wel, eerst even wat voorraad sparen en wil guest 20 ook wel eens afronden.

Ja erg he ik zit nu al 3 weken tegen die stomme quest 20 aan te hikken.

Maar ik wil nu echt eerst al die dingen, ik erger me zo rot aan al die contracten constant, dat ik ook meteen die kast wil.

Oja mijn naam is Wendy trouwens, dat is misschien makkelijker ipv mammavan :wink:

Wilde al heel lang mijn nick veranderen maar dat mocht niet.

de laatste 3 coins staan gereserveerd :wink:

huidige stand hier:

knuffeldraakje Geld: 28.444,93 gB Score: 1.445.279 Level: Vogelverschrikker Coins: 3 | Deco.: 577 Gilde: [MI]

ik wil de volgende level!!! zit nu aan de aardbeien-quest (althans, die krijg ik morgen binnen) was tussendoor de aardappelquest vergeten :lol:

Ik ben ook niet van plan om er ook maar echt geld voor uit te hoeven geven :snooty: t moet wel leuk blijven :lol:

Stand tot nu toe:

Trollie

Geld: 141,71 gB

Score: 74.735

Level: Pieperrooier

Coins: 0 | Deco.: 0

Gilde: [MI2]

oke wendy… dat is inderdaad wat makkelijker!!

Knuffeldraakje thanx! hoop zo snel mogelijk die 3 te kunnen kopen :thumbup:

Tanja

Geld: 4.579,88 gB

Score: 401.928

Level: Perceelhouder

Coins: 0 |

Deco.: 5

Gilde: [MI2]

Gaat lekker he! Nog ff en ik kan ook palmen kweken. Nu eerst ff sparen voor veel spinazie en een 2e tuin…kan ik er iig 1 volgooien met ‘langgroeiers’…

Hollowglade

Geld: 32.648,31 gB

Score: 853.209

Level: Vogelverschrikker

Coins: 0 | Deco.: 0

Gilde: [KG]

en heb pas quest 3 ben er een tijdje tussenuit geweeest ben nou aan het opsparen om een 2e tuintje