jaa klopt oessie! die heb ik gelukkig ook :mrgreen: had em gelukkig nog van de vorige premiumtijd
Ohhhh ik kan die groenten soms wel klaar kijken. :wall: Geduld is niet mijn sterkste kant!
haha nee die van mij ook niet
mijn 2de tuintjes (heb ze nu op beide servers :dance: ) zijn steen/onkruid en mol vrij! Nog nog orde in de gaos brengen maar … eerst werken.
Jaaaaaa ben weer een level
verder… kan me nu ook aanmelden voor een gilde… molshoop imperium was het toch waar jullie allemaal bij zitten?
Ja, klopt. Alvast welkom in het gilde
als er een pietpeter zich aan meld bij de gilde dat is mijn collega (dat mag toch?)
juudje heb je geaccepteerd
ja hoor oessie, vrienden, familie en bekenden van ons mogen er ook wel bij
zo nog even en dan heb ik guest 20 denk ik af!! hoop morgen anders overmorgen. Ga bijna ook naar een ander level zie ik :dance:
@sophie wrote:
juudje heb je geaccepteerd
ja hoor oessie, vrienden, familie en bekenden van ons mogen er ook wel bij
dank je wel

Heb trouwens nog ff een vraag… ben nu de komende dagen weg… dus kan niet voor mijn tuintje zorgen (hoezo verslaaft hihi)
is dat erg als je er een paar dagen niks aan doet??? of heb je hem dan gelijk weer vol onkruid!?!
@juudje1985 wrote:
Heb trouwens nog ff een vraag… ben nu de komende dagen weg… dus kan niet voor mijn tuintje zorgen (hoezo verslaaft hihi)
is dat erg als je er een paar dagen niks aan doet??? of heb je hem dan gelijk weer vol onkruid!?!
Ow dan kun je gewoon hier vragen aan iemand of ze een paar dagen op je tuintje willen passe :).
Dus ik wil ook wel even je tuintje een paar dagen bijhouden hoor

haha ja vrijwilligers genoeg :mrgreen:
wie wil op mijn tuintje passen het weekend
wij moeten morgenochtend om 6 uur weg 's ochtends en zondag avond weer terug
heb inmiddels 3 tuintjes gekocht en alles erop en eraan :mrgreen:
oh ja en speel op 2 servers :mrgreen:
wil ik wel doen hoor sophe, stuur m je gegevens maar
super romata ik zal je vanavond even mijn gegevens pb-en
je hoeft geen klanten te doen hoor, wat langgroeiers erin
@sophie wrote:
super romata ik zal je vanavond even mijn gegevens pb-en
je hoeft geen klanten te doen hoor, wat langgroeiers erin